Citaat van: cz79 op mei 14, 2014, 00:34:58
Afgelopen maandag is Whisper weer eens langsgeweest, redelijk lange tijd geleden en was weer even gezellig en leuk (eindelijk weer eens een mederoker en liefhebber).
Van 1100 - 1530 uur toch lekker aan het luisteren geweest met, zoals ieder keer, weer een grote verscheidenheid aan muziek, een paar New Age CD's zijn even geript en blijven in de collectie voor de 'zweefteef' momenten.
Het was erg gezellig en de set...tja....ik ben er erg happy mee, paar upgrades (kleintjes) nog en dan zijn we weer net even wat verder dan nu. Ik mag niet klagen en het streamen en de set in het algemeen bevallen me erg goed, kan uren luisteren en het verveelt geen moment.
Ook het streamen gaat me prima af en bevalt ook goed, dus niks te klagen hier en volgens mij vond Hans het ook meer dan prima klinken....Toch Hans???
Yep, het gemak waarmee je door je muziek collectie heen gaat is echt relaxed.
Genoten van de muziek en de set. M.i. klinkt de set meer dan uitstekend.
Een voorbeeld, ( toch kijken of ie dat heeft) The Royal Scottish Gard Pipers and Drums.
Ships heeft ie dat ook nog op cd (rip natuurlijk) staan.
Bij de drums zit je er midden tussen in en kun je genieten van de sound.
Oke, ik ben me ervan bewust dat ik een "afwijkende" muziek smaak heb.
Wereld muziek en m.n. de New Age (Chinees, Japans enz) kan ik gewoon erg mooi vinden.
Maar het was weer een hernieuwde kennismaken met de (vernieuwde) set van Chris.
Kleine upgrades ? Welke dan ? Valt er dan nog wat te verbeteren Chris. ?
Maar per saldo het was weer gezellig en de zon scheen en we hebben kunnen genieten
Groet Whisper