Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op februari 15, 2013, 21:12:53
Strak snoer. Ben heel benieuwd wat ie brengt.

Groet Whisper

Ja wie brengt hem ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

thepioneer

Hallo Chris,

Heb je de Nordost al beluisterd? Zal wel even een verschil zijn met de MIT. MIT kleurt altijd behoorlijk vind ik en Nordost doet dat juist niet.

Je zal denk ik niet snel eruit zijn of je hem definitief houd. Veel verandering in je set momenteel. Ben erg benieuwd.
Zeker omdat je nu gebalanceerd draait  :-D
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

cz79

Heb hem ertussen zitten maar het verschil is erg marginaal (nu nog, ik laat hem even een paar daagjes draaien en dan weer eens direct vergelijken.

Het geluid van de Nordost lijkt wat directer en de MIT is ruimtelijker maar verschil is erg klein

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op februari 16, 2013, 18:34:51
Heb hem ertussen zitten maar het verschil is erg marginaal (nu nog, ik laat hem even een paar daagjes draaien en dan weer eens direct vergelijken.

Het geluid van de Nordost lijkt wat directer en de MIT is ruimtelijker maar verschil is erg klein

Is ie nieuw dan ?? is de richting correct. ?

Verstandig om een minimaal een paar weken de laten zitten voordat je verder gaat.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: cz79 op februari 16, 2013, 18:34:51
Heb hem ertussen zitten maar het verschil is erg marginaal (nu nog, ik laat hem even een paar daagjes draaien en dan weer eens direct vergelijken.

Het geluid van de Nordost lijkt wat directer en de MIT is ruimtelijker maar verschil is erg klein

MIT is MIT met pro en contra's  notworthy 8-) :evil:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: Whisper.nl op februari 16, 2013, 20:15:47
Is ie nieuw dan ?? is de richting correct. ?

Verstandig om een minimaal een paar weken de laten zitten voordat je verder gaat.

Groet Whisper

Niet nieuw, richting kan niet anders dan correct zijn (of de kabel moet verkeerd zijn) want de connectoren passen maar op één manier (XLR).

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op februari 17, 2013, 00:48:24
Niet nieuw, richting kan niet anders dan correct zijn (of de kabel moet verkeerd zijn) want de connectoren passen maar op één manier (XLR).

Je hebt helemaal gelijk.  redface

Gewoon even uitproberen (en geduld hebben) of het "nog" beter wordt.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

De set staat nu een uur of 48 te spelen en ga vanavond even luisteren.

Eerst maar even de 10KM Bosdijkloop uitlopen onder een uur  :-D

Cornelis1921

Citaat van: cz79 op februari 17, 2013, 11:11:51

Eerst maar even de 10KM Bosdijkloop uitlopen onder een uur  :-D
Alvorens: succes!
Alnarens: En... verzuurd of toch binnen de zelfgestelde tijdslimiet?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

cz79

57 minuten of zoiets (exacte tijd volgt nog), dus niet onaardog voor iemand die rookt en verder niet al teveel meer loopt (ja naar buiten want binnen wordt niet gerookt)  :-D :-D :-D

cz79

Oh en niet erg verzuurd, beetje zeurderig wel maar goed ik heb dan ook een half jaar niets meer gedaan en dan in één keer weer 10 km, lijkt me logisch dat je dan een beetje lood in de benen hebt.

Morgen is alles weer over

jrm