Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: WimPeu op november 06, 2012, 22:56:43
Bedoel ook niet de looks...al is de 11 imho wel mooier....

Dat vermoeden had ik al  :-D

WimPeu

Blijft toch sudderen heh... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

Citaat van: cz79 op november 03, 2012, 23:42:36
Dit is één van de onderzoeken op dit vlak geweest:

" In tegenstelling tot wat altijd is gedacht zijn niet vrouwen maar mannen beter in het tegelijk uitvoeren van verschillende taken, het zogenoemde multitasken. Dat blijkt uit Zweeds onderzoek dat wordt gepubliceerd in het vakblad Psychological Science.

:-) Natuurlijk wel erg veel blonde vrouwen in dit onderzoek...   :angel:


Citaat van: cz79 op november 06, 2012, 22:49:43
Binnenkort (paar weken) komt er iemand langs met een Klasse D eindversterker en die gaan we eens beluisteren hier op de Avalons en voorversterker, eens kijken wat dat doet.

Leuk onderzoekje, je hoort veel verschillende meningen hierover. Ik ben benieuwd wat je ervaringen hiermee gaan zijn.
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

xander32

Citaat van: cz79 op november 06, 2012, 22:52:49
Is mij om het even, ik vind het allebei erg mooi om te zien.
De PM11 is wat opvallender en meer uitgesporken qua design en de Thules zijn daarentegen wat rustiger en eenvoudiger.

Allebei mooi
Maar schat jij een S1 betreft diens prestaties hoger in dan een Thules pre en ev ?

cz79

Nee denk het niet, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. De thule's zijn krachtiger en wellicht komt dat ten goede voor de 85Db gevoeligheid van de Avalon's

xander32

#665
Citaat van: cz7

9 link=topic=7762.msg171585#msg171585 date=1352267478

Nee denk het niet, maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. De thule's zijn krachtiger en wellicht komt dat ten goede voor de 85Db gevoeligheid van de Avalon's

:yes:


Als je een ander geluid wil / een significante wijziging, dan kom je immer op speakers uit ...

cz79

Klopt, maar evengoed was het een aardige ruil geweest. De klasse D gaat nog beluisterd worden en ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen daarmee

Whisper.nl

Veel luisterplezier gewenst. (Thule blijft toch :mrgreen: )


Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

komt zeker goed, de klasse D wordt eerst beluisterd en is een stuk goedkoper dan de PM, niet dat ik tot koop overga, maar je weet maar nooit :angel:

jrm

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 07:41:22
komt zeker goed, de klasse D wordt eerst beluisterd en is een stuk goedkoper dan de PM, niet dat ik tot koop overga, maar je weet maar nooit :angel:

HB

Inderdaad, het zou zo maar kunnen... :-D

cz79

Dit is hem, niet erg bijzonder maar wel veel power en zacht prijsje (oh ja en XLR in, dus kan ik nog steeds gebalanceerd van voor naar eindversterker) hello

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 07:41:22
komt zeker goed, de klasse D wordt eerst beluisterd en is een stuk goedkoper dan de PM, niet dat ik tot koop overga, maar je weet maar nooit :angel:

ik denk het niet  :angel:

om een of andere reden heb ik liever je eigen set of iets anders maar hoewel het niet zo is qua ? klank ? aansturing ? etc. doe je de rest van je set te kort puur en alleen dat de rest ze neus ophaalt voor zoiets "nieuws" en minder in kosten  8-)

dan gaan er meer dingen meespelen voor mij als looks merk verhaal om het merk etc. etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp :no:

JohnWx

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 08:27:34
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp :no:

weer niet  :cry:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

ik zelf heb liever een mooi ding met een status en kwaliteit dan een onbekend ding wat net zo goed zal zijn



hoop dat je het beter snapt



liever een Renault dan een Dacia terwijl ze qua punten net zoveel scoren qua vermogen onderstel ophanging  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.