Set van CZ79

Gestart door cz79, december 01, 2011, 22:10:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Janver

Citaat van: lo op november 07, 2012, 13:11:37
Wat zie ik... gaat CZ aan de accu's... :-P
Wist het wel... verstand komt met de ja....  notworthy
Dementie alsmede doofheid ook :-P
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

of de nieuwe Yamaha wappers

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

#694
Citaat van: lo op november 07, 2012, 13:11:37
Wat zie ik... gaat CZ aan de accu's... :-P
Wist het wel... verstand komt met de ja....  notworthy

Ik denk het van mijn leven niet, raar ding  puke
Ik hou van goed geluid dus valt Accu als eerste af, maar misschien als ik jullie leeftijd heb (en halfdoof en zoals Janver als zei dement ben) dat ik dan.............eeeeh nee dan neem ik nog steeds geen Accuphase :angel: :-D

lo

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 15:54:10
Ik denk het van mijn leven niet, raar ding  puke

Ik denk dat onderstaande dan toch wordt bewaarheid... :-P

Citaat van: Janver op november 07, 2012, 14:16:11
Dementie alsmede doofheid ook :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


xander32

Die Yadramahas zien er iig. wel appetijtelijk uit  :yes:.

cz79

Mwah niet helemaal mijn ding, hoewel ik Mackintosh wel errug mooi vind om te zien, maar wellilcht is dat dan ook de kleurcombinatie

JeroenGRT

Accuphase speelt toch wel erg mooi hoor...welke klasse d versterker ga je beluisteren?

cz79

ClassDaudio, budget merk maar schijnt wel aardig zijn werk te doen, iemand van het buurforum komt er mee langs en dan gaan we gewoon eens luisteren en vergelijken

lo

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 20:20:09
ClassDaudio, budget merk maar schijnt wel aardig zijn werk te doen, iemand van het buurforum komt er mee langs en dan gaan we gewoon eens luisteren en vergelijken

Heb een keer de NAD M2 beluisterd, heel erg goed vond ik dat op dynaudio C2.

http://www.nad.nl/catalogus.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=107&category_id=29
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 15:54:10
Ik denk het van mijn leven niet, raar ding  puke
Ik hou van goed geluid dus valt Accu als eerste af, maar misschien als ik jullie leeftijd heb (en halfdoof en zoals Janver als zei dement ben) dat ik dan.............eeeeh nee dan neem ik nog steeds geen Accuphase :angel: :-D


mmm zie ik je maandag nog ??

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79


Whisper.nl

Citaat van: cz79 op november 07, 2012, 21:36:57
zeker :yes:

Dan zal ik (heel) even indringend op je in praten betreffende bovenstaande reactie(s)   :yes: pompom

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet