de blumenhofer zijn aan gekomen...

Gestart door viceadmiraal61, juli 06, 2011, 18:40:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Thx voor de boeiende luisterverslagen. Heb deze met plezier gelezen ! En nu maken dat ik naar m`n werk kom :yes:.


Sander.

jrm

Mooie verslagen  notworthy

Het is dat ik nu op vakantie ga, anders had ik zeker ook een bezoek gebracht!
Mogelijk na mijn vakantie...

WimPeu

Mooie verslagen jongens. Leest lekker weg.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 08:34:56
Mooie verslagen jongens. Leest lekker weg.

de mijne ook  8-)


Lekker he Arjan een CD speler met een dunne bovenplaat die wel alles afspeelt  notworthy nog even lekker mevr. Dion geluisterd



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Wat wel grappig was dat ik bijna altijd zeg als de kabels gewisseld zijn of een ander cd speler hoor ik het verschil niet meer we hebbne het geheugen van een vis wat ook zwaar onderbouwd word op fora bij de buren

gister 2 de zelfde cd's geluisterd alleen ander hoesje en verdomd ik hoorde zelfs verschil  frusty tussen 2 deze 2

toen cd's van Fritz waar hij mee bezig is en zelfs dat hoorde ik  HLP

wie kan mij afhelpen van die "fabels" elke cd speler kabel versterker en cd klinkt toch het zelfde ? of zal ik het maar accepteren en over me heen laten komen  shutup
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op augustus 05, 2011, 09:03:16

of zal ik het maar accepteren en over me heen laten komen 

De laatste opmerking John HB

Gewoon genieten daar gaat het tenslotte toch om.

Alles wat erbij, eromheen enz komt is "slecht" bijzaak.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

WimPeu

Citaat van: John Wx op augustus 05, 2011, 09:03:16
Wat wel grappig was dat ik bijna altijd zeg als de kabels gewisseld zijn of een ander cd speler hoor ik het verschil niet meer we hebbne het geheugen van een vis wat ook zwaar onderbouwd word op fora bij de buren

gister 2 de zelfde cd's geluisterd alleen ander hoesje en verdomd ik hoorde zelfs verschil  frusty tussen 2 deze 2

toen cd's van Fritz waar hij mee bezig is en zelfs dat hoorde ik  HLP

wie kan mij afhelpen van die "fabels" elke cd speler kabel versterker en cd klinkt toch het zelfde ? of zal ik het maar accepteren en over me heen laten komen  shutup

Als die verschillen blijkbaar alleen bloot worden gelegd op een set van €100.000,- of misscien nog wel meer dan maak ik mij daarover geen zorgen en bestaan die verschillen voor mij dan ook niet.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Wat ook er leuk en leerzaam was voor mij waren de personen achter de namen op het forum

Lo is Lo recht is recht krom is krom en gaan met die banaan  hello

Arjan had ik wel is ergens gezien maar wist niet dat hij het was Marantz 81 (dus toch een kort geheugen de mens ?) gelukkig geniet hij zeer van muziek en dat was ook leuk om te ervaren hoe iemand dat kan  notworthy

En Joep ja wat zal ik daar over zeggen omdat ik Joep alleen van naam kende, een wijs man die Joep waar het zeer prettig mee converseren is een fijne kerel net zoals die andere 2 hoor


En Fritz is er een uit de REFERENCE klasse die je prikkelt om toch op een ander manier te gaan luisteren naar muziek

Werd trouwens veel klassiek gedraait nog my kind of music maar wel leerzaam hoewel de stukjes van Joep wel prikkelend voor meer waren van de West side Posse uuuhh Story
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 09:07:14
Citaat van: John Wx op augustus 05, 2011, 09:03:16
Wat wel grappig was dat ik bijna altijd zeg als de kabels gewisseld zijn of een ander cd speler hoor ik het verschil niet meer we hebbne het geheugen van een vis wat ook zwaar onderbouwd word op fora bij de buren

gister 2 de zelfde cd's geluisterd alleen ander hoesje en verdomd ik hoorde zelfs verschil  frusty tussen 2 deze 2

toen cd's van Fritz waar hij mee bezig is en zelfs dat hoorde ik  HLP

wie kan mij afhelpen van die "fabels" elke cd speler kabel versterker en cd klinkt toch het zelfde ? of zal ik het maar accepteren en over me heen laten komen  shutup

Als die verschillen blijkbaar alleen bloot worden gelegd op een set van €100.000,- of misscien nog wel meer dan maak ik mij daarover geen zorgen en bestaan die verschillen voor mij dan ook niet.

Daar hebben we het ook nog over gehad dat het op zo een set beter hoorbaar is Fritz zei dat hij dat juist wilde voor zijn werk ivm produceren en masteren van muziek

Dus eigenlijk hebben wij thuis een analoge zelf gemaakt Audyssy van banken vloeren ramen en meetrillende dingen etc.etc. om het weg te filteren

Ik had het ook nog over de Pol Audio reference CD die zelfs op shows nog word gebruikt en als ik die draai laat het elke vorm van muziek horen en denk ik he lekker

Daar viel de cd ruim 2 jaar geleden tegen dat het wel een mislukte persing leek en toen weer thuis en was weer prima  frusty
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

Ben benieuwd wat Fritz zelf te zeggen heeft over zijn nieuwe aanwinsten. Of wil ie hier nog steeds niets anders meer posten dan alleen zijn nieuwe aanwinsten... nopompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 09:18:22
Ben benieuwd wat Fritz zelf te zeggen heeft over zijn nieuwe aanwinsten. Of wil ie hier nog steeds niets anders meer posten dan alleen zijn nieuwe aanwinsten... nopompom

dit moet wel een prikkel zijn vind ik voor hem (of alleen zijn verkopen  :-P)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

WimPeu

 stupid   :wink:

Misschien dat de meelezende importeur nog wat toe te voegen heeft.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: WimPeu op augustus 05, 2011, 09:22:47
stupid   :wink:

Misschien dat de meelezende importeur nog wat toe te voegen heeft.

als dit niet helpt

stupid
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Arden

Tuurlijk... Daar ik echter over 5 minuten mijn eerste afspraak van vandaag voor de deur heb staan...

Vanavond ok?
Nec scire fas est omnia.

Let op! Zakelijk deelnemer!

JohnWx

Citaat van: Arden op augustus 05, 2011, 09:38:19
Tuurlijk... Daar ik echter over 5 minuten mijn eerste afspraak van vandaag voor de deur heb staan...

Vanavond ok?

lekker weer hoor die prioriteiten stellen



werk ze
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.