de blumenhofer zijn aan gekomen...

Gestart door viceadmiraal61, juli 06, 2011, 18:40:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

drees62

Citaat van: jowa op juli 31, 2011, 21:40:45
Citaat van: lo op juli 31, 2011, 21:21:26
Citaat van: viceadmiraal61 op juli 31, 2011, 19:08:41
WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Tot woensdag. :yes:
stupid

stupid

joep

Citaat van: Whisper.nl op juli 31, 2011, 22:23:04
Lo

Ouder, je staat droog en geen behoorlijke set om naar te lusiteren.  redface

Ik kan me hier best iets bij voorstellen  frusty

Groet Whisper  HB

Wat is zo frusty voor Lo? Het droogstaan of het niet kunnen luisteren naar een behoorlijke set? Of beide?

lo

Het laatste vind ik erger, niet kunnen luisteren dus  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Lekker Fritz ik was de aller eerste die mailde  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 01, 2011, 11:05:08
Nog geen uitnodiging ontvangen dan?

Net ik ga Donderdag

Had ook een foto erbij gedaan van ze set met de speakers vroeg hij hoe kom jij aan die foto ?


Zei ik toen ik op de koffie was bij je vrouw  :schater:



wie gaan er nog meer Donderdag (niemand nu dus)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

Wel op blijven letten hè :schater:
Joep en ik gaan ook donderdagavond.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 01, 2011, 11:54:59
Wel op blijven letten hè :schater:
Joep en ik gaan ook donderdagavond.

hoe kan ik jullie herkennen ?


ik heb een krant en een roos in me hand   8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

lo

En wij zijn ontiegelijk knap maar vooral ook slim....... :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ik was ook een van de eerste met de aanmelding maar heb nog niets ontvangen??? nopompom nopompom nopompom

still life

al wie 35.000 pleuro op zak/te besteden heeft, is welkom
ook zonder VIP-kaart..  :-D
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

lo

En...... was het de moeite....... (voor diegene die woensdag zijn geweest)
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79


jowa

Verslag volgt nog, eerst werken   :-D

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.