de blumenhofer zijn aan gekomen...

Gestart door viceadmiraal61, juli 06, 2011, 18:40:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Citaat van: viceadmiraal61 op juli 06, 2011, 18:40:06
Ik ben wel wat gewend,in live geluid,maar de blumenhofer zijn zo mooi en echt in live weergeven..
na mijn vakantie zijn er weer luister avonden meld je als je wil op info@sts-digital

Ik heb even contact gehad met Joep en een vriend van me. Wij zouden graag op 1 van je luisteravonden met zijn drieën aanwezig zijn. Ik zal ons aanmelden via bovenstaand e-mail adres.

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Don Logan

Citaat van: Arden op juli 08, 2011, 17:56:35
Citaat van: jowa op juli 06, 2011, 23:44:37
Deze wil je niet zien....
Alleen maar het geluid er van ondergaan  :-D

Ach... Smaken verschillen zullen we maar zeggen? Mijn wederhelft vind ze erg mooi (maar dat zegt ze van mij ook)!
Het zijn deze in ider geval deze...



Blumenhofer Genuin FS1 (hier afgebeeld met o.a. eigen versterkers)

... voor een situatie als bij Fritz ideaal, van orgine ontworpen als studio monitor welke het echter in de (zelfs in kleine-) woonkamers zéér goed doet. IK vind ze in piano zwarte afwerking het mooist, mijn wederhelft in Walnoot. De strijd is dus nog steeds gaande!

De FS1 in combinatie met Fritz zijn referentie Marantz apparatuur en de VDH 3T bekabeling is van een zéér indrukwekkend hoog niveau, fouten in opnames die voorheen niet opvielen vallen nu ongenadig door de mand!

Daar kan mijn pm 42 en Chario speakerset waarschijnlijk niet tegen op vrees ik.Fraai hoor

viceadmiraal61

WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Whisper.nl

Wouw, ik ben onder de indruk hoor Fritz,  :yes:

In het zwart vind ik 'm het er op z'n mooist uitzien.

Zal ff met de achterwacht overleggen t.a.v. een luister cessie.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Citaat van: viceadmiraal61 op juli 31, 2011, 19:08:41
WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Hoi Frits,

Welke kleur is het nu uiteindelijk geworden?

Groetjes, JoWa

lo

Citaat van: viceadmiraal61 op juli 31, 2011, 19:08:41
WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Tot woensdag. :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: WimPeu op juli 31, 2011, 21:18:18
Wie was de sponsor?

Dan zullen ze wel champagne gold zijn geworden  :-D :wink:

jowa

Citaat van: lo op juli 31, 2011, 21:21:26
Citaat van: viceadmiraal61 op juli 31, 2011, 19:08:41
WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Tot woensdag. :yes:
stupid

lo

Citaat van: lo op juli 31, 2011, 21:21:26
Citaat van: viceadmiraal61 op juli 31, 2011, 19:08:41
WEL heren..het loopt inmiddels storm..nu alleen dinsdag avond en vrijdagavond een luisteravond nog vrij
Het zijn me wel een paar beste speakers..om te zien en te horen...live..live..live..live

Tot woensdag. :yes:

Dom....dom....dom.... Ik ga niet op woensdag maar op donderdag. Op woensdag heb ik iest anders gepland en die dingen door elkaar gehaald violent1 Krijg je als je weer wat ouder bent :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#39
Lo

Ouder, je staat droog en geen behoorlijke set om naar te luisteren.  redface

Ik kan me hier best iets bij voorstellen  frusty

Groet Whisper  HB

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

drees62


Marantz 81

echt nie  :no: zijn luisterbezoeken blijven maar voortgaan en gelijk heb je  :-) pompom

lo

 :-D

Ja da's waar Arjan, ik zou het bijna zonder set kunnen stellen met jullie hulp  notworthy
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

wel vervelend dat je nog zo lang moet wachten  violent1 zijn er geen super beton drogers  :-D