Ik blijf het toch nog steeds moeilijk vinden hoor
gisteren heb ik nog het hele verhaal op de site van soundscapes zitten lezen over plaatsing van de speaker ,waarbij ik geconstateerd heb dat ze eigenlijk niet goed stonden
dus heb ik het middelpunt uitgemeten van de kamer en zo de speakers weer verplaatst
ze staan nu 1 meter van de achterwand , 2,25 meter tussen de speakers op het hart ,en luisterafstand is 3,2 meter , en eerst stonden de speakers ingedraaid nu staan ze gewoon recht ,aangezien dat een uitgangspunt moeten zijn waarnaar je later eventueel zou kunnen indraaien als je dat nodig acht
m.b.t van het plaatsen van de absorbtie panelen ,kan ik er ook nog niet echt uitkomen aangezien ze op de site van soundscapes praten over als je een harde woning hebt ( geheel beton in mijn geval ) je het beste de panelen op het plafond kunt plaatsen en dan gelijkmatig verdelen over de gehele ruimte
dus wordt weer
testen met de panelen
ga ik vanuit dat punt maar werken en kijken wat het brengt ,eerst even paar dagen zo luisteren met de nieuwe opstelling
en Uiteraard is de plek van de bestelde Sub ook al bepaald ( manual staat online m.b.t plaatsing )