KT88 is een inderdaad nogal vaak tegenkomend persoon op de diverse andere fora .
Ik ken hem mij nog goed herinneren uit de tijd dat ik zelf veelvuldig op het HT forum , Hifi forum , en soms op audiofreaks te vinden was .
Zijn persoonlijke schrijfwijze kan ik mij allang niet meer herinneren , wat ik nu ga schrijven is ook niet direct naar KT88 verwezen maar meer in het algemeen bedoeld .
Ik was dat gezeik over van alles wat afwijkt van hun eigen denkwijze meer dan zat op een gegeven moment , het zijn daar altijd weer dezelfde personen die alles beter denken te weten dan een ander .
Zoals hun het zien , zo is het , daar is geen speld tussen te krijgen en het gaat er daar ook grof aan toe .
Dat bevalt mij niet zo , vandaar dat ik bij het Marantz forum ben beland .
Open op die forums maar eens een topic over kabels of tweaks of iets dergelijks , je wordt meteen monddood gemaakt door die malloten daar .
Sorry dat ik nu zelf ook even ietwat grof werd , dit zal ik normaal gesproken niet gauw doen , het is dan ook zeker niet persoonlijk tegen jouw bedoeld john (JWX)
, ook van jou weet ik dat je op andere forums te vinden bent waar opzich niets mis mee is
.
MODERATORS , ALS DIT BERICHT NIET DOOR DE BEUGEL KAN VERWIJDER HET MAAR DAN .
Groeten EDWIN B