NA7004 bevindingen

Gestart door ronrhe, oktober 24, 2010, 21:45:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Xplod

#60
Wat ik nu heb gedaan is gewoon met Mp3tag met reeds véle van mijn albums;

http://www.mp3tag.de/en/

- op de toolbar met "change directory" de tracks gaan ophalen
- alle tracks selecteren met CTRL + A
- vervolgens in de linkerkolom "Title:" op blank zetten
- in de toolbar "Save" doen, de tags worden herschreven, de titelkolom verdwijnt
- Finished

op de NA7004 album opzoeken via "FOLDER" , trackorder OK en allemaal met 01 - , 02 - , .... enz. voor tenminste als ze zo reeds in de folder op de NAS genoemd stonden.
Aangezien er dus blijkbaar geen "Title" meer in de tag zit, gaat de NA nu dus gaan sorteren op bestandsnaam.
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

ronrhe

Om de TAG in Falc files goed te krijgen gebruik ik altijd het programma Tagscanner te vinden op http://www.xdlab.ru/en/index.htm

Werkt perfect voor de NA7004 files.

Xplod

Zijn er voorwaarden verbonden aan de filename, -size, -type opdat de albumart zichtbaar zou zijn op een iPod/iPhone ?
Blijkbaar komt hier bij mij de albumart er niet altijd door op mijn Wizz iPhone App ... vandaar mijn vraag.
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

ronrhe

De albumart doe ik als volgt:
plaats de foto in de file :  folder.jpg en zet die in de directory van het album. (Dus waar je flac files staan)

WimPeu

Citaat van: ronrhe op augustus 16, 2011, 20:16:56
De albumart doe ik als volgt:
plaats de foto in de file :  folder.jpg en zet die in de directory van het album. (Dus waar je flac files staan)

stupid

Ik moet ook de hoesjes altijd "folder" noemen anders ziet mijn Squeezeserver ze ook niet...en jpg maken...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Xplod

#65
De files noemen folder.jpg en toch ...  frusty
Alleen die van wederom Agnes Obel komt zichtbaar.
Hmmm  :roll:
Misschien weer iets mis met de tag ..

edit: Ja dus  :x
Ik heb de tag van een album herschreven nadat ik de folder.jpg eerst had ingeladen met Mp3tag ... direct OK natuurlijk  :eerie:
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

Xplod

Kan het zoeken naar Internet radiostations niet op een andere manier dan via de display van de NA ... want handig vind ik die interface niet echt.
Er zijn bvb. radiostations die ik op keyword moet gaan zoeken waarvan ik toch verwacht had dat de NA ze sowieso in een lijst zou te voorschijn halen.
Digitally Imported is er bvb. zo één.
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

ronrhe

Je kunt de volgende site gebruiken om een voorkeurslijst van je radiostations te maken.
http://radiomarantz.com/setupapp/marantz/asp/AuthLogin/SignIn.asp

Hier kun je online naar stations zoeken en dan je voorkeur netjes in mappen zetten.
Op de NA7004 kies je dan de afloop Radiomarantz.

i2Paq

Ik baal er wel van de de webinterface van de NA7004 zo slecht is.

Van de meeste streams is de url wel bekend en deze zou je eigenlijk gewoon via die webinterface moeten kunnen invoeren, zoals dat voor de meeste "goedkopere" spelers gewoon kan.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Xplod

#69
Net eens een vergelijkingstest uitgevoerd tussen mijn CD6003 en NA7004 met het debuut album van Selah Sue waarvan ik eerder met dbPowerAmp een FLAC compressie level 2 versie had gemaakt.
FLAC bestanden op m'n NAS gezet en streamen, testen en vergelijken maar.  :yes:

Er is toch wel een verschil te horen en vooral in het middengebied welke zich toch wel duidelijk meer laat horen bij de CD6003.
Ik zou er imho dus meer naar neigen om te zeggen dat de FLAC's via de NA7004 mooier, helderder klinken dan de CD rechtstreeks van mijn CD6003 afgespeeld.

Beiden hebben ze dezelfde DAC nl. de CS4398.
Als ik er verder de spec's eens op nalees dan zie ik enkel verschil in de Low-Pass filter welke bij de CD6003 de "HDAM" is en bij de NA7004 de "HDAM SA2"
Zou daar dan het verschil kunnen zitten .... een Low Pass filter heeft imho niet echt invloed op het middengebied maar eerder op het "laag" ....  :roll:

specs. CD6003
specs. NA7004
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

joep

Hartelijk dank voor uw favoriete producten van Marantz normale omstandigheden.

Er zijn fouten in de handleiding van uw aankoop NA7004 Audiospeler voor netwerk. Wij zullen worden gecorrigeerd als volgt met diepste excuses.

Locaties van fouten in: Digitale audio-uitgang op pagina 4

Correcties:

<False>
Wanneer u een digitale opname apparaat, zoals een CD-recorder op uw camcorder, kunt u digitale audio-uitvoer opnemen vanaf een digitale camcorder.

<Positive>
Wanneer u digitale apparaten, zoals D / A converter en de AV-receiver aansluiten van uw camcorder, kunt u genieten van digitale audio-uitgang van het toestel.

Xplod

Weet er iemand hoe je met de iPhone/iPod Wizz App songs in een wachtrij/afspeellijst kan zetten  HLP
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

Xplod

Firmware update beschikbaar voor de NA7004.
Is momenteel aan het binnenlopen op mijn toestel, ... benieuwd wat er nieuw/anders zal zijn  :-)
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable

gemert3

In ieder geval een mooiere en betere webinterface  :-D

i2Paq

Citaat van: gemert3 op september 11, 2011, 13:33:28
In ieder geval een mooiere en betere webinterface  :-D

Dan had je dan een hele oude want ik zie werkelijk geen enkel verschil  :-(
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...