Citaat van: joep op oktober 22, 2011, 09:52:08
Ik luister vaak op mijn MacBook Pro naar http://loudcity.com/stations/streamingsoundtracks-com/files/show/index.htm
Rustige achtergrond filmmuziek. Kunnen jullie die ook ontvangen op de NA7004?
Yep Joep
effe voor je zonet in vTuner de zender
StreamingSoundtracks.com opgezocht.
vTuner is een website waar je je gratis kan op registreren zodat je achteraf héél makkelijk aan de hand van het MAC-adress van de NA7004 favorieten naar de NA kan mee sturen .... of wel haalt de NA ze gewoon daar iedere keer als je erom vraagt ... kan ook. Je kan er véle foldertjes aanmaken om zo al je stations mooi geordend te krijgen. Héél handig.
In ieder geval .. de stream kwam meteen als 128k mp3 stream tevoorschijn.
Meteen een foldertje "Soundtracks" aangemaakt, de stream er in geplaatst, de NA opgezet, vlug naar de functie internet radio /
radiomarantz.com / zender opgezocht en tada
Zender en uitvoerder / gespeeld stuk komen mooi op de display ... klinkt prima.
Bedankt voor de tip alvast ... de stream zit in mijn favo's
PS:
ook al een paar maal de USB-in functie uitgeprobeerd en mijn laptop zo aangesloten op de NA.
Man dat werkt prima. De interne geluidskaart van je PC of laptop wordt uitgeschakeld en de DAC van de NA en héél je set nemen alles over ... wat een geluid zeg
Ik begin van dit toestel meer en meer te houden, dit is echt een duizendpootje. Hier is het gewoon het hart van de set geworden. Staat constant op, alleen al voor de DAB-radio die erop zit