Ik heb 1,5maand geleden de Marantz NA7004 aangeschaft, erg tevreden over het geluid. Heb alleen wat problemen ondervonden met de Airplay upgrade. Dit is inmiddels opgelost met een nieuw modem welke het bonjour protocol wel ondersteund.
Nu wil ik graag het apparaat gaan gebruiken zoals het bedoeld is, muziek afspelen via het thuisnetwerk, in plaats van via de USB ingang. Alleen wat ik ook verander, er blijft Empty op het scherm staan. Ik heb het als volgt aangesloten:
Beneden:
Zyxel P-2812HNU-F1 (Draadloos Modem)
Sandisk Cruiser 8Gb
Boven:
Apple Airport Express -> Marantz NA7004
De Sandisk USB stick is geformatteerd als een FAT32 schijf en is in de USB-poort van het modem gestoken. Op de laptop is deze "schijf" te benaderen in de Windows verkenner via:
\\192.168.1.254\Music
Omdat het modem beneden staat hebben we boven een Apple Airport Express geplaatst. Deze is als wireless bridge ingesteld, hier wordt het draadloze signaal omgezet naar een bedraad signaal. De NA7004 is via een LAN kabel aangesloten op de Airport Express.
Hoe moet ik de NA7004 instellen dat deze USB stick toegankelijk is? Heb de bijgeleverde gebruikshandleiding al meerdere malen doorgespit, maar aan de hand daarvan is het mij niet gelukt.
Tevens zou het mogelijk moeten zijn om een gedeelde map te maken op de laptop welke dan bereikbaar is, ook dit krijg ik niet voor elkaar helaas.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
John
(Edit: 2 Foto's toegevoegd; 1x Printscreen van de Windows verkenner en een foto van de Music Server)