Powerblok met STS signature :-)

Gestart door Whisper.nl, augustus 15, 2010, 11:33:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

#210
he he > het "luistersetje"is af:

- Celtic renaissance - (ierland)

- Janis Ian - breaking silence

- Cantus ex Corde - Russian sorrow Russian joy (Rusland)

- Musical picture scene - (Chinees)

- Taiko Drums (Japans)

- Swing Rhytm (Taiwan)

- Los Incas in concert (Zuid America)

- hebben we nog tijd over  :-) I Muvrini (Corsica)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Ik had een lijstje af, er komen een paar nieuwe en er gaan een paar af. Ik ben van plan om muziek mee te nemen waar ik kippenvel van krijg.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

HiFi gek

#212
Citaat van: Whisper.nl op augustus 24, 2010, 19:26:55
En eh waar komt hij luisteren. ??
klinkt zwart wit hoor maar zo bedoel ik het niet.  :yes:
Dus je vind mijn ervaring / mening niet interessant om te lezen ??  HLP

groet Whisper.nl  byebye


Jouw ervaring met het stekkerblok is toch al lang bekend gemaakt door jou , jij hoort duidelijk het verschil .
Dat zal uiteraard niet opeens veranderen als René er is .

Vandaar dat ik het enkel over René had , hij is namelijk degene die nu moet gaan ontdekken of hij wel of geen verschil gaat horen met het stekkerblok .
Het was toch juist jouw uitdaging om hem te laten horen dat er wel verschil in is ?




Groeten  EDWIN  B


MO

Misschien zou 1 van jullie deze even op moeten halen.
Ziet er erg mooi en interessant uit:

http://link.marktplaats.nl/366394426
bla

Marvin

Geweldig dat soort advertenties....  :schater:

renes59

Zo'n type gebruik ik al, van de Ikea. Voegt niets toe, zoals het moet zijn. Ik geloof dat ze bij de Ikea nog goedkoper zijn en de koffie is daar gratis. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Musicman

#219
 clown1
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Musicman

Citaat van: renes59 op augustus 26, 2010, 23:47:56
Zo'n type gebruik ik al, van de Ikea. Voegt niets toe, zoals het moet zijn. Ik geloof dat ze bij de Ikea nog goedkoper zijn en de koffie is daar gratis. :yes:



shutup
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op augustus 26, 2010, 23:47:56
Zo'n type gebruik ik al, van de Ikea. Voegt niets toe, zoals het moet zijn. Ik geloof dat ze bij de Ikea nog goedkoper zijn en de koffie is daar gratis. :yes:
Ik dacht dat jij een kleine kolengestookte stoommachine gebruikte om je eigen stroom op te wekken voor die buizenbak. Is echt onmisbaar voor het authentiek gruizige bluesgeluid.   :wink:

renes59

Dat was wel eerst de bedoeling, de buren hadden daar bezwaar tegen. Het gruizige buizengeluid zal 'm in de opname, de stoommachine bleek helemaal niet nodig te zijn. De stroom die ik u gebruik is stekkerblok en kabel ongevoelig. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op augustus 27, 2010, 08:55:47
Dat was wel eerst de bedoeling, de buren hadden daar bezwaar tegen. Het gruizige buizengeluid zal 'm in de opname, de stoommachine bleek helemaal niet nodig te zijn. De stroom die ik u gebruik is stekkerblok en kabel ongevoelig. :yes:

Lekker O.T allemaal.  :-P

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op augustus 27, 2010, 07:57:10
Ik dacht dat jij een kleine kolengestookte stoommachine gebruikte om je eigen stroom op te wekken voor die buizenbak. Is echt onmisbaar voor het authentiek gruizige bluesgeluid.   :wink:
dat begint hier. :yes:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.