Krachtcentrale gebouwd voor audio :)

Gestart door thepioneer, juli 31, 2010, 23:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

Mooi gedaan hoor. Complimenten en veel luisterplezier gewenst.

groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet


viceadmiraal61

mister pioneer ziet er goed uit....maar uiteindelijk kom je in een stekker blok van kunststof waar dan
van alles weer verkeerd gaat in afscherming.....aarde perfect koperhulzen perfect ,,,maar nu de rest
als ik zie hoe vaak achter het hifi rack de kabels gepropt zijn is dit de eerste bak van ellende....
hou 230 en signaal kabels uit elkaar voor een beter geluid....ik had gekozen voor een metaal stekker
blok...even voor de duidelijkheid die hoeft niet van mij te zijn..............

WimPeu

Ik heb er weinig verstand van maar is dit niet makkelijker en beter? Wel duur dat dan weer wel.
Gewoon uit de muur naar de power plant en hoppa stabiel en schoon stroom.

http://www.psaudio.com/ps/products/detail/power-plant-premier_copy

video
http://www.youtube.com/v/iL1Wjeq7eHY&hl=en&fs=1&autoplay=1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op augustus 04, 2010, 17:44:41
Ik heb er weinig verstand van maar is dit niet makkelijker en beter? Wel duur dat dan weer wel.
Gewoon uit de muur naar de power plant en hoppa stabiel en schoon stroom.

http://www.psaudio.com/ps/products/detail/power-plant-premier_copy

video
http://www.youtube.com/v/iL1Wjeq7eHY&hl=en&fs=1&autoplay=1
Wim je kan ook een windmolen in je tuin zetten, schone wind energie.  :-D  :-P 8-)  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Misschien een idee idd.. :-D

Nee, een aparte groep wat thepioneer doet is hier ook welkom. Als ik s'avonds een cdtje luister en mijn vrouw heeft de wasmachine en de vaat wasser aanstaan (allemaal op mijn groepje) dan zit ik hier in een disco zo knipperen de dimmers. En zo een groep appart kost je niet de kop.

Ik zag de PS audio video onlangs en hoor daar nooit iemand over hier. Belachelijk veel geld voor misschien 0,001% geluids verandering. Dan geef ik aan Ronald's werkwijze zeker de voorkeur. Maar of mijn geluid daar beter van wordt allemaal  nopompom eerst horen dan geloven...maar 25 jaar Rock 'n Roll hebben de scherpe randjes wel van mijn gehoor gehaald dus ik vrees met grote vrees.  clown1
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Lion of Judah

Citaat van: WimPeu op augustus 04, 2010, 19:00:53
Maar of mijn geluid daar beter van wordt allemaal  nopompom eerst horen dan geloven...maar 25 jaar Rock 'n Roll hebben de scherpe randjes wel van mijn gehoor gehaald dus ik vrees met grote vrees.  clown1

stupid
Heb mijn gehoor eens laten testen bij een bevriende audicien. Vanaf 14000Hz gaat de lijn als een speer naar beneden. Lijkt wel of er een crossoverfilter in mijn oren is geplaatst :-o. Sinds die tijd ben ik wel anders tegen HiFi gaan aankijken.
Naim Supernait
Avondale TPX2
TeddyPardo U2S
Spendor A5
Intel NUC

HiFi gek

Citaat van: Lion of Judah op augustus 04, 2010, 22:02:59
stupid
Heb mijn gehoor eens laten testen bij een bevriende audicien. Vanaf 14000Hz gaat de lijn als een speer naar beneden. Lijkt wel of er een crossoverfilter in mijn oren is geplaatst :-o. Sinds die tijd ben ik wel anders tegen HiFi gaan aankijken.


Dat is inderdaad niet best als je maar tot 14000hz kunt horen .

Zelf heb ik dat ook eens laten testen , ik kwam tot 18000 hz .




Groeten  EDWIN  B

thepioneer

ik heb een mooi aluminium stekkerblok gekocht met spinbekabeling en de dubbel afgeschermde powercable. Dat gaat vast wel goed komen. Geen vervelende filters , beveiligingen of schakelaars. Gewoon puur stroom.

Ik geloof best in apparaten zoals een exact power. Continu 230v zonder pieken of dalen, Helaas kost zoiets toch 2000 dollar.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op augustus 04, 2010, 22:16:47

Dat is inderdaad niet best als je maar tot 14000hz kunt horen .

Zelf heb ik dat ook eens laten testen , ik kwam tot 18000 hz .




Groeten  EDWIN  B

Laatst met een test cd kwam ik nog wel tot 16.000Hz. Van jou snap ik dat wel 18.000Hz, jij had tot voor kort nog nooit een live band gezien laat staan een band als Slayer op je 16e....ben blij dat ik überhaupt nog iets hoor tegenwoordig. :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MO

bla

thepioneer

Vandaag even nieuwe aardpennen aangeschaft en wel 5 stuks. Binnenkort dus even 15 meter aardepen de grond in knallen. Mijn huidige pen, waarschijnlijk 3 meter lang heeft een weerstand van 18.8 ohm.

Aangezien ik een installatie zonder aardlekschakelaar heb moet ik onder de 1 ohm zitten. Dus dat wordt nog even wat pennen koppelen.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Dat wordt wel effe meppen om die 15mtr's de grond in te krijgen violent1
Hoe heb je die weerstand van 18.8 trouwens gemeten?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Barrett

Hoe meet je de aardverspreidingsweerstand of circuitweerstand?

jowa

Wow, 15 meter aardpen  notworthy
Ben heel nieuwsgierig wat het verschil is met je huidige elektrische installatie.

JoWa