OK forummers,
Bedankt voor de steun en reacties. De afspraak is gemaakt, zaterdag ga ik (samen met mij vrouwtje,tevens dagje Rotterdam) naar Jon toe om de SM-80 aan zijn deskundigheid toe te vertrouwen
.
Ook hier gaat een reparatie en revisie plaatsvinden en tevens een modificatie m.b.t. koellichaam.
Als e.e.a. weer naar behoren werkt (en daar ga ik vanzelfsprekend van uit) dan gaat de SM-80 plaats nemen in mijn huidige stereo set onder aansturing van een Rotel RC-1070 als voorversterker
.
Mijn zelf gebouwde eindversterker is helaas door de bliksem van afgelopen zomer defect gegaan en bromt als een oude diesel
. Dus hier moet ik ook nog wat mee gaan doen
.
Maar eerst de SM-80 weer in ere herstellen en daar van gaan genieten
.
Momenteel staat er een oude bekende van mij te draaïen als versterker en dat is de Marantz PM-78 welke ook heel lekker klinkt.
Jon heeft ook gemeld om de totale reparatie/revisie/modificatie op foto vast te leggen, dus dat gaat een interessante Topic worden. Ik zie er al naar uit.
Nou Marantz liefhebbers, dit was het weer voor even en ik houdt jullie op de hoogte en natuurlijk Jon ook als deze gaat beginnen met de SM-80
.
Groeten,
Marcel