De set van Jan - Marantz is terug!!!

Gestart door Janver, mei 01, 2010, 21:44:50

Vorige topic - Volgende topic

Welke bron richting gaan we naar toe?

Cd speler
4 (21.1%)
Multi speler (Marantz of Oppo, alleen voor cd/sacd)
3 (15.8%)
Platenspeler
4 (21.1%)
Nieuwere streamer
8 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: november 29, 2012, 08:49:53

lo

Er zit nog iets in het vat, af te leiden aan de veranderde topic titel... vertelllllllll..... :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Jan is iig lekker bezig...een waardige opvolger.  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Hoezo... ga je d'r mee stoppen dan... :-o :schater:
Ik denk dat Jan in jou voetsporen treedt  :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

WimPeu

Citaat van: WimPeu op oktober 28, 2012, 10:22:54
Jan is iig lekker bezig...een waardige opvolger.  :-D

:-D. Niet stoppen met de hobby natuurlijk wel met de omloopsnelheid van spullen. Beetje door zoeken naar de de meest geschikte stream methoden. Daar is de markt momenteel erg in beweging. Op mijn lijstje staan iig een dikke NAS en misschien een highend streamer. Niet omdat de SBT niet goed genoeg is hoor in tegendeel. Een upgrade zal ook zeker niet in verhouding qua kosten/kwaliteit komen te staan. Verder is een nieuwe beamer welkom. Dromen, eerst de wintersport vakantie in de toch altijd al dure december maand, daarna de auto's met hun keuring perikelen. Tot het voorjaar liggen hier de upgrade mogelijkheden dus wel stil. Blij toe eigenlijk.  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Citaat van: WimPeu op oktober 28, 2012, 10:37:20
:-D. Niet stoppen met de hobby natuurlijk wel met de omloopsnelheid van spullen. Beetje door zoeken naar de de meest geschikte stream methoden. Daar is de markt momenteel erg in beweging. Op mijn lijstje staan iig een dikke NAS en misschien een highend streamer. Niet omdat de SBT niet goed genoeg is hoor in tegendeel. Een upgrade zal ook zeker niet in verhouding qua kosten/kwaliteit komen te staan. Verder is een nieuwe beamer welkom. Dromen, eerst de wintersport vakantie in de toch altijd al dure december maand, daarna de auto's met hun keuring perikelen. Tot het voorjaar liggen hier de upgrade mogelijkheden dus wel stil. Blij toe eigenlijk.  :-D
... echter wel met de opmerking dat bij Wimpeu niets zeker is  :-D.

Whisper.nl

CiteerTot het voorjaar liggen hier de upgrade mogelijkheden dus wel stil. Blij toe eigenlijk. 

Citaat van: xander32 op oktober 28, 2012, 10:46:20
... echter wel met de opmerking dat bij Wimpeu niets zeker is  :-D.

Je bedoeld dat dit een niet WimPeu waardige uitspraak is.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Janver

Pm15s2 blijft te koop.

De Onkyo blijft 100% zeker!

Misschien een Marantz DVD/SACD spelertje of een Oppo, maar die zitten nog hoog aan de prijs.

Ik hou gewoon mijn jagershoed op bij de bekende verkoopsites.

Gewoon geen haast, we gaan het zien. Ik wil gewoon zo'n cd speler testen, met 5.1.

Maar ik hou mijn ogen ook open voor andere dingen. Andere muziek streamer, maar dat is lastig omdat zoiets erg duur is.
Hier kan uw reclame staan!

TurboMarco

CiteerDe Onkyo blijft 100% zeker!
Begrijpelijk  :angel:
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Definitive Technology D9, Edifier R1800 & R1855DB ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Janver

Vanavond nog weer 1.5 uur met de Marantz pm15s2 gespeeld. Het blijft een super mooie versterker. Maar de versterker gaat naar een echte liefhebber waarbij de versterker een pm80 gaat vervangen.

Marantz 81

Janver

Nee, niet iemand van het forum. Ik heb eigenlijk ook niet met hem gesproken over het forum. Maar hij zal het best wel eens gezien hebben.

Janver

Deze heeft ook blauw licht net als een Pm15s2. Alleen is het geluid gewoon veel gebalanceerder.

These are the days of our lives...

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden