Citaat van: Janver op november 01, 2012, 06:25:11
Nee Cor; het is nog helemaal niks. Als ik iets meer impulsief was, dan misschien wel. Maar ik ben er nog niet uit.
Geduld is een schone zaak; dus we gaan nog even kijken! Eigenlijk wil ik pas in December verder kijken. Maar af en toe op Marktplaats kijken kan geen kwaad!
Voor de mensen die een "Nieuwe Streamer" hebben gestemd; welke streamer raden jullie aan?
Op dit moment een goedkope of eentje die men kan updaten en waarvan de producent ook idd. updates (blijft) aanbied(en).
Ik verwacht dat er nog veel meer streamers op de markt komen, die steeds gebruikersvriendelijker worden, met meer mogelijkheden en daarmee meer kwaliteit voor de euro`s.
In mijn ogen heb je nu min of meer een "instapklasse" waarin een SBT, de producten van CA, de Marantz NA, Denon, Yamaha etc. en dan heel veel niets, waarna men in de vanaf 2 mille klasse komt (Linn / Naim / ...) ...
Ik verwacht dat er op korte termijn aangaande streamers veel meer "1 a 2 mille producten" komen die gelijkwaardig gaan presteren aan de huidige vanaf 2 mille producten
.