[1 April] Marantzforum in éénvandaag

Gestart door Maurice, maart 29, 2010, 12:05:23

Vorige topic - Volgende topic

drees62

Citaat van: Roland65 op maart 30, 2010, 11:48:14

Of stadions met de naam van de hoofdsponsor? Arke stadion.

Al sinds 2 jaar de Grolsch Veste! En jij "verknipt" voetbalwedstrijden?  :-D :-D :-D

Marvin

Dat vind ik anders Roland, al begrijp ik je wel hoor.
Ik bedoel meer iets als Netwerk dat zich zou laten betalen om het over (bv) Marantz te hebben.
Of dat je het enkel over Marantz mag hebben als je Marantz betaald.
Ik hou wel van een beetje onafhankelijke pers.

Dat een stadion gesponsord wordt en een club een shirt-sponsor heeft vind ik allerminst erg.
Anders zou er gewoon geen topsport zijn, of gaan we 95% belasting afdragen om de top sport in leven te houden?
Ik niet!!  :-D

Roland65

Citaat van: drees62 op maart 30, 2010, 12:17:45
Al sinds 2 jaar de Grolsch Veste! En jij "verknipt" voetbalwedstrijden?  :-D :-D :-D

redface redface redface
Het was maar een voorbeeld....
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

mars

Citaat van: 1V op maart 29, 2010, 14:09:24
Ik heb inderdaad contact gehad met de Administrator van dit forum over een reportage in EénVandaag naar aanleiding van de kerst toespraak van Hare Majesteit.
Het zal een 5 minuten durende onderwerp zijn, waarin oa de sociale media LinkedIn, Hyves, Fok!, Viva forum en dit forum aan bod komen. Tevens zijn we in gesprek met een aantal Online Gaming Communities.
Aandacht gaat vooral uit naar hoe digitaal sociaal en real-life sociaal verhouden.
Ik ben met interesse de Meet en Greet topics aan het lezen. Vanavond heb ik een telefonisch onderhoud met de Administrator van dit forum.
Afhankelijk van de actualiteiten, zal dit onderwerp donderdag of vrijdag a.s. uitgezonden worden.

Met vriendelijke groet,

Herman Zaalberg
Verslaggever / Redacteur Eénvandaag

Hallo Herman,

Ten eerste wil ik je veel succes wensen, met het in elkaar zetten van je item voor het programma 1 vandaag.
Heel erg leuk ook dat je de leukste ''hangplek'' voor ''audioten'' (marantzforum) , hebt gekozen om een onderdeel van het programma te laten zijn :yes:

Het is inderdaad zo dat een medium als internet vaker negatief dan  positief het nieuws haalt. En dat is dan ook meestal te danken aan bijvoorbeeld vieze en oneerlijke mannetjes die de jonge meisjes ( uberhaupt is jeugd target) zover krijgen dat ze handelingen doen , waar ze nog heel lang last van hebben.
Een het is natuurlijk een uitgelezen manier om voor deze dègènerès zich te profileren en oneerbaar enz enz te zijn , maar dan wel binnen de veiligheid en anonimiteit van een medium als internet.
Ook hoor je verhalen dat internet de mensen van elkaar laat vervreemden, en dat zal soms ook wel eens gebeuren , maar je hebt ook mensen die gewoon te lang voor de TV zitten of te lang aan de telefoon zijn .

Voor mij betekent het Marantzforum zo'n beetje het tegenovergestelde van van elkaar vervreemden.
In ons geval van Audioliefhebbers , heeft de komst van internet juist de mogelijkheid geboden om met veel ''lotgenoten'' in contact te komen. ( in plaats plaats van zoals vroeger voor de komst van het web, in ons eentje weg te kwijnen voor ons tig duizend euro audiosets :wink: :-D...geintje)
Ik persoonlijk kan oprecht zeggen, dat ik er een vriendschap aan heb over gehouden, en zeker een heleboel goede kennisen.
Wat betreft ''cafè de dikke Elco''  alleen voor leden te zien is vind ik een goede zaak , want daar zie je iets gebeuren wat ik redelijk uniek vind voor een forum als dit.
Namelijk , daar geven mensen zich behoorlijk bloot wat betreft er bij hun speelt.   Ik ben zelf al een tijd aan het tobben met mijn gezondheid , en ik ondervind daar veel steun , en dat doet goed.

Grtz  Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Roland65

Citaat van: marvin op maart 30, 2010, 12:31:43
Dat vind ik anders Roland, al begrijp ik je wel hoor.
Ik bedoel meer iets als Netwerk dat zich zou laten betalen om het over (bv) Marantz te hebben.
Of dat je het enkel over Marantz mag hebben als je Marantz betaald.
Ik hou wel van een beetje onafhankelijke pers.

Dat een stadion gesponsord wordt en een club een shirt-sponsor heeft vind ik allerminst erg.
Anders zou er gewoon geen topsport zijn, of gaan we 95% belasting afdragen om de top sport in leven te houden?
Ik niet!!  :-D

Met het eerste ben ik het helemaal eens!
Natuurlijk is het bij nieuwsprogramma's bij de publieke omroep niet de bedoeling om te (laten) betalen voor een onderwerp, maar een programma als "Ter land, ter zee en in de lucht" vanuit de efteling vindt iedereen normaal.

Maar bij Sport is er toch regelmatig discussie of je het moet hebben over bv.  de Grolsch-veste ( :wink:) of over het stadion van Fc Twente. En bij wielrennen hebben we het alleen maar over de Lotto ploeg en Skil-Shimano.
Volledig ingeburgerde reclame dus.
En ook blijkbaar noodzakelijk om te kunnen top-sporten.
Logisch dat dan De landmacht zeker niet blij is als Youri met z'n neus in het poeder heeft gezeten!

Maar dat neemt niet weg dat het leuk zou zijn als Marantz bv het vlees voor de Forum BBQ zou sponseren baar aanleiding van de uitzending van 1 Vandaag!!
Roland
Dus Maurice, doe je best met de "name dropping"!
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium

Marvin

ik hoop toch meer op een AV/MM combi voor leden die langer dan 2 jaar lid zijn. (hun tijd steken in het merk 'Marantz') .   :-D

Marvin

mag ook een inruil model zijn....  :-D

Roland65

ze zijn goedkoper uit met een vlees-pakket!
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

joep

Citaat van: marvin op maart 30, 2010, 14:00:53
ik hoop toch meer op een AV/MM combi voor leden die langer dan 2 jaar lid zijn. (hun tijd steken in het merk 'Marantz') .   :-D

Goed idee maar laten we leden nemen die van voor Januari 03, 2007 lid zijn.

Sander

Laten we blij zijn met de positieve aandacht dat is toch al genoeg. :-)

Toch dat vlees pakket persoonlijk gebracht door Ken zou wel leuk zijn voor een dergelijke BBQ. HB

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Marvin

van mij mag Ken zijn vleespakket in z'n broek houden.. :schater:..

Maurice

Citaat van: dmeerpa op maart 29, 2010, 19:17:31
Zal straks mijn digicorder programmeren zodat donderdag en vrijdag éénvandaag wordt opgenomen.

Dat is toch op Nederland 1 iets na de klok van 18u ?
Paul, kun je dit filmpje dan ook online zetten? Op jouwbuis of zo?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op maart 30, 2010, 23:06:28
Paul, kun je dit filmpje dan ook online zetten? Op jouwbuis of zo?

O :roll: ... dus ik heb de uitzending gemist frusty
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Citaat van: mars op maart 31, 2010, 20:45:44

O :roll: ... dus ik heb de uitzending gemist frusty
Prutser  notworthy
Nog één nachtje slapen!
Was een verzoek om het morgen op te nemen, ik heb geen digi recorder....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude