[1 April] Marantzforum in éénvandaag

Gestart door Maurice, maart 29, 2010, 12:05:23

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Citaat van: jwx op maart 29, 2010, 20:28:28
wie is de Mol hier op het forum  :schater:

maak u bekend en u krijgt eeuwige roem
Een forum ban banner voor het leven  :schater:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RonaldW

Hahah leuk man !

In alle realiteit is dit het enige forum waar ik aan deelneem, maar..
wat mij betreft wederom alle of voor de moderators want we
zetten wel een voorbeeld neer, en... dit brengt mensen dichter bij
elkaar ipv verwijdering.
Ik ga kijken ! Hebben we vanaf heden een volwaardige pr man/ woordvoerder
in ons midden ? :lol:
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op maart 29, 2010, 20:28:04

Nu gaan we speculeren....

JWX kom maar uit de kast!! :-D

JWX is toch een Philips-liefhebber?  :angel:

mahansz

Vet mooi om te lezen mannen! Ik ben nu r*tedruk voor werk in Belgie, zit op m'n smartphone dit te lezen en krijg een smile op m'n gezicht! En dat van iemand die geen marantz heeft :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

cheese

ik word er ook echt vrolijk van en vind het top...........

gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Vlearmoes

Ik gok op Roland65 (weet het bijna zeker)   die werkt ook in studio`s   :|

Roland ?? zeg het!!  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

vielzweck

(MiniColumn)

Ik ben tegen!

tv is oppervlakkig, vervreemdend want uitvergrotend, vervreemdend want discrimenerend (onvolledig) daardoor suggestief en manipulerend.

Ik houd van lezen: boeken, kranten en tijdschriften (voor de achtergrond bij het dagelijks nieuws).

Ik houd van het marantzforum.
Ik hoef geen relatie op te bouwen met de leden. Ik hoef alleen maar te zoeken naar de goudklompjes onder hun bijdragen. (Bijdragen die ergens over gaan).

'Meet and Greet,' dat is mij te zeer 'Kiss and Ride,' laat ik zeggen een dagje Efteling: de frites was vettig, de python draaierig en ome Klaas leuk.

De Koningin overigens is een connaisseur  (connaisseuse?) wat betreft klassieke muziek.
Klassieke muziek daar geniet een mens van, dat zorgt voor muzikale diepgang, minder voor relationele diepgang. Natuurlijk kan er een vriendschap ontstaan met zoals in het geval van de Koningin met Mstislav Rostropovitsj  (cellist en dirigent) Ik hoop voor hem dat het geen instrumentele ( in de dubbele betekenis van het woord) vriendschap is maar een vriendschap op intermenselijke  schoen geleest.

Zo is dat bij relatie en vriendschappen.
Er is een voertuig nodig.
Ik(jij hij) heb (hebt heeft)  hem leren kennen in de montagekamer (tv), in de trein, ze speelt de bas bij de Scene nu is het een vriendin die hoort bij bij mijn intieme vrienden (en dus basoverstijgend) of.... ik reageerde eens buiten de lijst om  en nu schrijven we regelmatig, 1 maal per jaar ontmoeten wij elkaar (hier diende het marantzforum als voertuig).

:-) :-D :lol: :wink: :? 8-) :x :evil: :mrgreen:

hier nog wat smileys, plak ze maar waar je het nodig vind
(hoezo zo'n internetforum is eendimensionaal en vervreemdend...........)

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

BernHardN

Citaat van: Maurice op maart 29, 2010, 20:19:22
Zo, de kleine ligt op bed ;)

Kort maar krachtig gesprek gehad, was wel prettig. Hij was vooral geïnteresseerd hoe mensen via internet elkaar leren kennen en zo vriendschappen opbouwen. Hij gaat screenshots uit Meet en Greet en het youtube filmpje van MF bij Marantz Eindhoven laten zien. Hij verwacht het marantzforum bijna een volle minuut te behandelen. Meer tijd zal gaan over LinkedIn, waar hij mij ook nog vragen over stelde. Hiervan komt ook een kort video interview, aangezien ze net een kantoor in Nederland hebben?
Online gaming zal maar even genoemd worden, met LAN parties als voorbeeld (hij kon geen zinnig gesprek krijgen met een clan, computer nerds volgens hem).

Maar het grappige is dat hij zelf ook ietwat audiomalloot is. Hij luistert vooral avantgarde jazz en singer/songwriter muziek. Hij bleek ook toendertijd van  het hifi.nl forum lid te zijn geweest. Na opheffing van dat forum is hij nergens meer actief geweest, maar hij leest nog wel eens wat en vooral de muziek secties.
Ik was het laatste gesprek van zijn reportage en hij heeft inmiddels een "go" van de redactie gekregen. Het zal donderdag a.s., waarschijnlijk als 2e onderwerp uitgezonden worden na de actualiteit van de dag (om even iets luchtigers te tonen).

We've got one minute of fame  hello

Leuk te lezen, gaat hij nu ook lid worden van het forum hier?

Mexicaanse Hond

Citaat van: vielzweck op maart 30, 2010, 08:40:05
(MiniColumn)

Ik ben tegen!

tv is oppervlakkig, vervreemdend want uitvergrotend, vervreemdend want discrimenerend (onvolledig) daardoor suggestief en manipulerend.

Ik houd van lezen: boeken, kranten en tijdschriften (voor de achtergrond bij het dagelijks nieuws).

Ik houd van het marantzforum.
Ik hoef geen relatie op te bouwen met de leden. Ik hoef alleen maar te zoeken naar de goudklompjes onder hun bijdragen. (Bijdragen die ergens over gaan).

Wow, een column op ons Marantzforum! Dat smaakt naar meer.  :yes:

'Meet and Greet,' dat is mij te zeer 'Kiss and Ride,' laat ik zeggen een dagje Efteling: de frites was lekker, de python draaierig en ome klaas leuk.

De koningin overigens is een connaisseur  (connaisseuse?) wat betreft klassieke muziek.
Klassieke muziek daar geniet een mens van, dat zorgt voor muzikale diepgang, minder voor relationele diepgang. Natuurlijk kan er een vriendschap ontstaan met zoals in het geval van de Koningin met Mstislav Rostropovitsj  (cellist en dirigent) Ik hoop voor hem dat het geen instrumentele ( in de dubbele betekenis van het woord) vriendschap is maar een vriendschap op intermenselijke  schoen geleest.

Zo is dat bij relatie en vriendschappen.
Er is een voertuig nodig.
Ik(jij hij) heb (hebt heeft)  hem leren kennen in de montagekamer (tv), in de trein ze speelt de bas bij de Scene nu is het een vriendin die hoort bij bij mijn intieme vrienden (en dus basoverstijgend) of ik reageerde eens buiten de lijst om  en nu schrijven we regelmatig, 1 maal per jaar ontmoeten wij elkaar (hier diende het marantzforum als voertuig).

:-) :-D :lol: :wink: :? 8-) :x :evil: :mrgreen:

hier nog wat smileys plak ze maar waar je ze nodig vind
(hoezo zo'n internetforum is eendimensionaal en vervreemdend...........)

Wow een column op ons Marantzforum! Dat smaakt naar meer.  :yes:

Cadfael

Citaat van: Maurice op maart 29, 2010, 20:19:22

Online gaming zal maar even genoemd worden, met LAN parties als voorbeeld (hij kon geen zinnig gesprek krijgen met een clan, computer nerds volgens hem).

Dat is jammer zeg. Ik heb zelf jaren in een (kleine) online guild gezeten die erg internationaal was, en erg goede vrienden aan over gehouden. We speelden voornamelijk Diablo II maar het sociale ging zelfs buiten het gamen om door. De guild bestaat al een tijdje niet meer maar ondanks dat hebben we nog steeds goed contact met elkaar.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

jrm

TOP!

Leuk deze aandacht voor inderdaad een van de betere forums (of fora?), whatever, hier is het genieten zonder onderuit gesabeld te worden of dat je meteen wat je meemaakt vastgelegd en bewezen moet worden in allerlei wetenschappelijk verantwoorde tests!

Ben benieuwd naar de uitzending (via pc, nog steeds geen tv hier...)

Roland65

Citaat van: Vlearmoes op maart 29, 2010, 23:04:57
Ik gok op Roland65 (weet het bijna zeker)   die werkt ook in studio`s   :|

Roland ?? zeg het!!  :-D

Theo ik moet je teleurstellen; ik ben niet de mol!
Heb wel gewerkt voor, toen nog, 2 vandaag, maar nu  Sport en Nieuws voor de NOS.
En niet in de studio's, maar als video-editor. Ik verknip 90 minuten voetbal tot een samenvatting van 8 minuten.
Heel benieuwd hoe ze alles wat wij hier op het forum beleven kunnen terugbrengen tot een minuutje :wink:
Wel top dat ze hier zijn terechtgekomen.
Zou er ook een bonus inzitten van Marantz voor de gratis reklame :?
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Marvin

lijkt me stug, het is een forum wat onafhankelijk van Marantz zijn eigen leven heeft.
zou het hoe dan ook slecht vinden als journalistiek misbruikt wordt voor commerciele belangen.

Roland65

Citaat van: marvin op maart 30, 2010, 11:27:49
lijkt me stug, het is een forum wat onafhankelijk van Marantz zijn eigen leven heeft.
zou het hoe dan ook slecht vinden als journalistiek misbruikt wordt voor commerciele belangen.

Had de verkeerde smiley. Moest deze wezen   :wink:

Maar volgens mij wordt journalistiek dagelijks misbruikt voor commerciele belangen!

Wat dacht je van schaatsploegen die de naam van de sponsor hebben?
de DSB-ploeg, de TVM-ploeg.
Of stadions met de naam van de hoofdsponsor? Arke stadion.
En dan heb ik het nog niet eens over de wielrenners!
Een groot bedrijf vindt het helemaal niet vervelend al ze genoemd worden in nieuws uitingen.
Tenzij het in negatieve zin is natuurlijk. Denk aan Toyota; puur journalistiek is er melding gemaakt van storingen en defecten, maar commercieel heeft het grote invloed!
Marantz zal het zeker niet vervelend vinden als er in het nieuws positief gesproken wordt over een forum dat hun naam draagt, ook al is het geen forum van de fabrikant Marantz.
Tis goed voor de naamsbekendheid!
Na de uitzending kon het in ieder geval wel eens een stuk drukker worden hier!
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520