[1 April] Marantzforum in éénvandaag

Gestart door Maurice, maart 29, 2010, 12:05:23

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Vanavond heb ik een interview met een reporter van éénvandaag!
Er komt een reportage over digitale communities nav de uitspraken van koningin Beatrix over dat internet vervreemd.
Blijkbaar is ons forum getipt als een actieve community.  pompom
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Hey Maurice,

Leuk  notworthy
Wanneer wordt het uitgezonden?
Succes vanavond.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bonbon

Citaat van: Maurice op maart 29, 2010, 12:05:23
Vanavond heb ik een interview met een reporter van éénvandaag!
Er komt een reportage over digitale communities nav de uitspraken van koningin Beatrix over dat internet vervreemd.
Blijkbaar is ons forum getipt als een actieve community.  pompom
leuk hoor!!!

succes

koen
PM14KI, SA-1, ST17, DV7001, speaker ESS AMT1D
Rotel RA980BX, RT935AX, RCD975, sony MDS JA20ES (MD),Denon DRM 740, Thorens TD125 SME3009 Goldring G1042, Dali 350
PM17 MKII, CD14, Quadral aurum30
sony MZ-RH1(port.MD), sony ECM-MS957 microfoon

Maurice

Citaat van: lo op maart 29, 2010, 12:07:00
Hey Maurice,

Leuk  notworthy
Wanneer wordt het uitgezonden?
Succes vanavond.

groet,

lo
Dat is mij nog niet duidelijk.
Er zat wel druk op om het vandaag of morgen overdag te doen, dus ik vermoed deze of volgende week.
Rev. Maurice

TurboMarco

Maurice heb je een link naar de uitspraken van Bea ?
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Maurice

Rev. Maurice

Mexicaanse Hond

Maurice op televisie bij Eén vandaag dat vind ik pas vervreemdend.  :-D

1V

Ik heb inderdaad contact gehad met de Administrator van dit forum over een reportage in EénVandaag naar aanleiding van de kerst toespraak van Hare Majesteit.
Het zal een 5 minuten durende onderwerp zijn, waarin oa de sociale media LinkedIn, Hyves, Fok!, Viva forum en dit forum aan bod komen. Tevens zijn we in gesprek met een aantal Online Gaming Communities.
Aandacht gaat vooral uit naar hoe digitaal sociaal en real-life sociaal verhouden.
Ik ben met interesse de Meet en Greet topics aan het lezen. Vanavond heb ik een telefonisch onderhoud met de Administrator van dit forum.
Afhankelijk van de actualiteiten, zal dit onderwerp donderdag of vrijdag a.s. uitgezonden worden.

Met vriendelijke groet,

Herman Zaalberg
Verslaggever / Redacteur Eénvandaag

lo

Citaat van: Maurice op maart 29, 2010, 12:40:39
Dat is mij nog niet duidelijk.
Er zat wel druk op om het vandaag of morgen overdag te doen, dus ik vermoed deze of volgende week.

We horen het wel van je wanneer eea wordt uitgezonden. Ik wil het wel graag zien :-D
Succes.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

1V

De Meet en Greet en Café de Dikke Elko zijn echt mooie voorbeelden. Op zich jammer dat dit als gast van het forum niet zichtbaar is (blijkbaar beveiligd, waardoor deze alleen door leden gelezen kan worden?).

Ik heb in ieder geval voldoende voer voor vragen aan de Administrator.

Met vriendelijke groet,

Herman Zaalberg

VK

Citaat van: 1V op maart 29, 2010, 14:46:52
De Meet en Greet en Café de Dikke Elko zijn echt mooie voorbeelden. Op zich jammer dat dit als gast van het forum niet zichtbaar is (blijkbaar beveiligd, waardoor deze alleen door leden gelezen kan worden?).

Ik heb in ieder geval voldoende voer voor vragen aan de Administrator.

Met vriendelijke groet,

Herman Zaalberg

Beste Herman,

'Lid' worden is kinderlijk eenvoudig, even een alias bedenken en een password en je kan de gehele site zien.
Benieuwd naar de reportage.

Groet,

VK.

TurboMarco

Ik als online gamer ben natuurlijk erg benieuwd naar welke Online Gaming Community's je in contact bent gekomen,zelf speel ik namelijk in zowel Nederlandse als duitse Community's .
Ik kan je vertellen dat van vervreemding geen enkele sprake is,integendeel zelfs want men spreekt en ziet elkaar met regelmaat en soms houd je er nog echte vrienden aan over.
Overigs vind ik het erg top dat er een programma aan gewijd word  notworthy

grtz Marco
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Vlearmoes

@1V

Mocht je een M&G mee willen maken en ervaren hoe wij elkaar stimuleren/informeren/enz aangaande de hobby
ben je de 11de april uitgenodigd  :yes:

Theo

Hopelijk ben je niet al te groot   de huiskamers zijn al aardig vol  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Maurice

Citaat van: Mexicaanse Hond op maart 29, 2010, 14:04:50
Maurice op televisie bij Eén vandaag dat vind ik pas vervreemdend.  :-D
Ik denk niet dat mijn hoofd in beeld komt, wordt een telefonisch gesprek (ok, skype dan).

Citaat van: 1V op maart 29, 2010, 14:46:52
Tja, dat heeft ermee te maken dat daar soms erg persoonlijke dingen worden geplaatst/besproken die liever niet voor de gehele buitenwereld zichtbaar is (tenzij de leden er nu anders over denken, dan maak ik dit gewoon zichtbaar voor gasten).

Citeer
'Lid' worden is kinderlijk eenvoudig, even een alias bedenken en een password en je kan de gehele site zien.
Benieuwd naar de reportage.
Heb ik ook geadviseerd, en blijkbaar heeft Herman dit gedaan!

Ben benieuwd!
Rev. Maurice

lo

Citaat van: Maurice op maart 29, 2010, 16:36:12
Tja, dat heeft ermee te maken dat daar soms erg persoonlijke dingen worden geplaatst/besproken die liever niet voor de gehele buitenwereld zichtbaar is (tenzij de leden er nu anders over denken, dan maak ik dit gewoon zichtbaar voor gasten).

Maurice,

Cafe de dikke elco niet zichtbaar maken voor gasten. Ik heb hier diverse privé zaken gepost die ik niet voor iedereen toegankelijk wil zien.

groet,

lo