Citaat van: 1V op maart 29, 2010, 14:09:24
Ik heb inderdaad contact gehad met de Administrator van dit forum over een reportage in EénVandaag naar aanleiding van de kerst toespraak van Hare Majesteit.
Het zal een 5 minuten durende onderwerp zijn, waarin oa de sociale media LinkedIn, Hyves, Fok!, Viva forum en dit forum aan bod komen. Tevens zijn we in gesprek met een aantal Online Gaming Communities.
Aandacht gaat vooral uit naar hoe digitaal sociaal en real-life sociaal verhouden.
Ik ben met interesse de Meet en Greet topics aan het lezen. Vanavond heb ik een telefonisch onderhoud met de Administrator van dit forum.
Afhankelijk van de actualiteiten, zal dit onderwerp donderdag of vrijdag a.s. uitgezonden worden.
Met vriendelijke groet,
Herman Zaalberg
Verslaggever / Redacteur Eénvandaag
Hallo Herman,
Ten eerste wil ik je veel succes wensen, met het in elkaar zetten van je item voor het programma 1 vandaag.
Heel erg leuk ook dat je de leukste ''hangplek'' voor ''audioten'' (marantzforum) , hebt gekozen om een onderdeel van het programma te laten zijn
Het is inderdaad zo dat een medium als internet vaker negatief dan positief het nieuws haalt. En dat is dan ook meestal te danken aan bijvoorbeeld vieze en oneerlijke mannetjes die de jonge meisjes ( uberhaupt is jeugd target) zover krijgen dat ze handelingen doen , waar ze nog heel lang last van hebben.
Een het is natuurlijk een uitgelezen manier om voor deze dègènerès zich te profileren en oneerbaar enz enz te zijn , maar dan wel binnen de veiligheid en anonimiteit van een medium als internet.
Ook hoor je verhalen dat internet de mensen van elkaar laat vervreemden, en dat zal soms ook wel eens gebeuren , maar je hebt ook mensen die gewoon te lang voor de TV zitten of te lang aan de telefoon zijn .
Voor mij betekent het Marantzforum zo'n beetje het tegenovergestelde van van elkaar vervreemden.
In ons geval van Audioliefhebbers , heeft de komst van internet juist de mogelijkheid geboden om met veel ''lotgenoten'' in contact te komen. ( in plaats plaats van zoals vroeger voor de komst van het web, in ons eentje weg te kwijnen voor ons tig duizend euro audiosets
...geintje)
Ik persoonlijk kan oprecht zeggen, dat ik er een vriendschap aan heb over gehouden, en zeker een heleboel goede kennisen.
Wat betreft ''cafè de dikke Elco'' alleen voor leden te zien is vind ik een goede zaak , want daar zie je iets gebeuren wat ik redelijk uniek vind voor een forum als dit.
Namelijk , daar geven mensen zich behoorlijk bloot wat betreft er bij hun speelt. Ik ben zelf al een tijd aan het tobben met mijn gezondheid , en ik ondervind daar veel steun , en dat doet goed.
Grtz Mars