Ja mijn pa heeft er al 30 jaar last van. Hij speelde afgelopen jaren met zijn DV8400 cd's omdat die daar ook heel erg goed in is. Nu heeft hij een gloednieuwe prima luna besteld (met modificatie). Dat is een 1 of andere buizen cd-speler. En het virus had ik ook al een tijdje last van, was nu weer 2 jaar stil geweest en toen begon het in januari met de speakers (van B&W P4 naar B&W P5). cd-speler vorige week en nu de versterker, hehe.
Ik lees overigens hele goede verhalen op internet over de SR7500 dus ik denk echt dat ik daar voorlopig wel veel plezier van heb voordat ik naar bijvoorbeeld een PM15S1 ga. Maar goed, dat weten we volgende week, dan heb ik de SR7500 binnen. We gaan het allemaal wel zien, komt goed allemaal
.
Upgradevirus is trouwens duurder, maar wel vele malen beter dan een buikgriepvirus kan ik je vertellen
.
Vaders heeft hifi al 30 a 40 jaar als liefde/hobby en heeft al die jaren door geupgrade. Nu zit hij aan de Avalon Arcus luidsprekers en Audio Research voor/eind versterkers met buizen.