Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

TurboMarco

Citaat van: Dennis E36 op januari 14, 2010, 19:21:18


Tweaks(bekabeling e.d.)zijn over het algemeen toch "welles-nietes" discussies.
9 vd 10 keer loopt het uit op niets......eindeloze discussies tussen "believers" en "non-believers".


Daarom heb ik hier : http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,4388.0.html een topic geopend.
Graag daar je ervaringen plaatsen mbt tweaks .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 19:06:22
Sorry, maar nu draai je je kont er onder vandaan. Ik wil best een discussie met je aangaan, maar dan moet je wel  consequent zijn en een beetje netjes redeneren. Anders is zo'n discussie tijdverspilling.

Ik doelde op de uitdrukking Die vergelijking gaat mank.
Ja, ik heb antwoord 68 veranderd. Ik dacht iets te persoonlijk, na het nogmaals te hebben gelezen dacht ik nee het is niet persoonlijk. Daarom de verandering en geen draaikonterij.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

#78
Citaat van: Dennis E36 op januari 14, 2010, 19:21:18
Renes59,

Je bent wel een erg sceptisch persoon als ik dat mag zeggen.
Het soort discussie dat hier nu zo gevoerd wordt doet mij erg veel aan andere fora denken :yes:.
Hier heerst normaal een erg relaxte sfeer, notworthy maar ik vind jouw reply's vaak erg negatief.
Bovendien vind ik dat je vaak iemand persoonlijk aanvalt op zijn ideeen. Iedereen is vrij om te geloven, al dan niet met gegronde reden.

Tweaks(bekabeling e.d.)zijn over het algemeen toch "welles-nietes" discussies.
9 vd 10 keer loopt het uit op niets......eindeloze discussies tussen "believers" en "non-believers".



Iemand die met beide benen op de grond staat. Iemand die zich niet alles wijs laat maken
Inderdaad men is het wel vaak met elkaar eens hier.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Persoonlijke discussies graag per PM.
Hier is een ieder vrij om te vinden en te geloven wat hij/zij vindt, maar dient een ander met een tegengestelde mening wel in zijn/haar waarde te laten.
Discussiëren mag op de inhoud, onderbouwd door persoonlijke ervaringen en feiten, niet op de persoon.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Vers van de pers primeur in de wereld van STS digital

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Maurice

Ziet er mooi uit, al ben ik wel enorm sceptisch wat hout voor stroom kan betekenen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Ik dacht in eerste instantie aan de naam hét blok, maar nu meer aan de spin.
Het ziet er in ieder geval mooi uit, vind ik.

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Bevalt ie toch niet...spijker hem aan een boom en een hele vogelfamilie zal je dankbaar zijn! :-D

Weer een verkoopargument gratis en voor niets! :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

gerard

 :|
Persoonlijk had ik nu een houten stekkerblok verwacht  :roll:  gefreesd uit massief hout oid.
Dit lijkt een houten doosje waar een "normaal"? stekkerblok in zit...
Ik ben erg benieuwd wat voor verschillen de toekomstige luisteraars waarnemen, kan me er weinig bij voorstellen :?
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 21:36:46
Ik dacht in eerste instantie aan de naam hét blok, maar nu meer aan de spin.
Het ziet er in ieder geval mooi uit, vind ik.

hét blok, zo wordt de Gibson Les Paul gitaar toch al genoemd vanwege zijn gewicht, niet de vorm natuurlijk. :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Mag ik eerlijk zijn??
Vin em nie mooi :no: redface :-o

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op januari 14, 2010, 21:54:18
hét blok, zo wordt de Gibson Les Paul gitaar toch al genoemd vanwege zijn gewicht, niet de vorm natuurlijk. :wink:
Oh, dat wist ik niet.  nopompom  Nou ja, dan maar de spinpompom

bramdg

Citaat van: lo op januari 14, 2010, 21:54:36
Mag ik eerlijk zijn??
Vin em nie mooi :no: redface :-o

groet,

lo

zie je nu wel dat we het toch niet allemaal niet altijd eens zijn met elkaar  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart