Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 14, 2010, 08:50:48
dat hout iets doet met geluid heb ik gisteren gedemonstreerd met een overweldigend effect op de marantz formers
van avond is jwx mijn gast en die zal ik vragen een foto te plaatsen van het stekkerblok.........
dan een hele eenvoudige uitleg stekkerblokken van kunststof..metaal ect dempen niets maar echt hout wel...
Wat moet er dan gedempt worden in een stekkerblok?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

gerard

Citaat van: renes59 op januari 14, 2010, 10:13:17
Wat moet er dan gedempt worden in een stekkerblok?
stupid
Normaal gesproken wil je toch nergens demping in stroom- en signaal keten...  :?
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

JohnWx

De prijs is afhankelijk hoe mijn review word  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

Citaat van: jwx op januari 14, 2010, 14:29:46
De prijs is afhankelijk hoe mijn review word  :schater:
euhhh.......jouw prijs ? ,of die van de ander  :?  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Mexicaanse Hond

Citaat van: Marco op januari 14, 2010, 14:45:15
euhhh.......jouw prijs ? ,of die van de ander  :?  clown1
John is onbetaalbaar, dus ik houd m'n hart vast.  :-D

viceadmiraal61

kijk ik bedoel de demping van trillingen van buiten af ..het stekkerblok staat op de grond achter het hifi rack
en dus achter de luidsprekers..ik weet niet of je daar wel geluisterd hebt..daar klinkt de bass stevig en dat
veroorzaakt trillingen een waaiboom houten blok gaat dik af vandaar een stevig blok de foto komt
vanavond en is een primeur.......

Mexicaanse Hond

Heel het Marantzforum houdt z'n adem in...

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Roland65

Veel plezier vanavond!
Ik hou m'n houten hart vast! :lol:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Mexicaanse Hond


renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 14, 2010, 16:21:26
kijk ik bedoel de demping van trillingen van buiten af ..het stekkerblok staat op de grond achter het hifi rack
en dus achter de luidsprekers..ik weet niet of je daar wel geluisterd hebt..daar klinkt de bass stevig en dat
veroorzaakt trillingen een waaiboom houten blok gaat dik af vandaar een stevig blok de foto komt
vanavond en is een primeur.......
Vindt je dit zelf ook niet een beetje ver gezocht? Straks ga je de hoogspanningsmasten ook nog dempen, die waaien met de wind heen en weer.
Maar goed een nieuw product, dat moet verkocht worden. Maak eerst het product en zoek er dan een probleem bij.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

HiFi gek

Ben ook benieuwd naar de foto's .

Alhoewel ik natuurlijk al lang weet hoe het stekkerblok eruit ziet , maar dat was dan wel weer een voor productie model die ik thuis kreeg om te testen .
Het uiteindelijke productie model is volgens Fritz veel mooier afgewerkt , dus ben ik erug benieuwd .


Groeten  EDWIN  B

Sander

ik heb em gister lekker al gezien :p

ben bezig met me verslag van mijn bezoek aan Frits

wordt vervolgd.
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op januari 14, 2010, 17:27:47
Vindt je dit zelf ook niet een beetje ver gezocht? Straks ga je de hoogspanningsmasten ook nog dempen, die waaien met de wind heen en weer.
Maar goed een nieuw product, dat moet verkocht worden. Maak eerst het product en zoek er dan een probleem bij.
Ik vind enige scepsis op zijn plaats bij dit soort dingen, maar deze bijdrage vind ik ronduit negatief en uitgaand van slechte bedoelingen van de maker.

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 17:56:56
Ik vind enige scepsis op zijn plaats bij dit soort dingen, maar deze bijdrage vind ik ronduit negatief en uitgaand van slechte bedoelingen van de maker.
Iets willen verkopen is toch geen slechte bedoeling?, ik ga niet uit van slechte bedoelingen van de maker.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.