Zoals sommigen van jullie wellicht al weten ben ik toe getreden tot het luisterpanel van STS-Digital .
Fritz heeft bij mij op dinsdag 15-12-2009 een door hem zelf ontwikkeld stekkerblok achtergelaten om uitgebreid door mij te laten testen/beoordelen .
Het stekkerblok waar het om gaat is nog maar een voor productie exemplaar die op dit moment van schrijven het hele luisterpanel rondgaat om door alle panelleden beoordeeld te kunnen worden .
Het stekkerblok is nog niet in productie genomen .
Ik mag er nu nog geen informatie over verschaffen en foto's zijn al helemaal uit den boze .
Ik mag dus helaas nog niet vertellen wat het exact inhoud , hoe het er uit ziet , welke materialen er zijn gebruikt en hoe het werkt .
Ik mag wel alvast een klein tipje van de sluier oplichten , het heeft o.a. te maken met de inmiddels beroemde afscherming rond de koperen hulzen .
Ik kan wel vertellen dat het uniek in zijn soort is en hoogst waarschijnlijk de enigste is die zo opgebouwd is .
Het betreft een stekkerblok zonder ingebouwd netfilter .
Tot mijn grote verbazing blijkt Fritz zijn creatie zelfs duidlijk beter te presteren dan mijn eigen gerenomeerde PS-Audio - Quitet Power Center .
Die PS-Audio van mij betreft één van de beste netfilters op de wereldmarkt , het is een grote prestatie om die duidelijk te overtreffen , zeker gezien het feit dat Fritz geen netfilter ingebouwd heeft .
Het bewijst i.i.g. dat het een zeer doordacht ontwerp betreft , het is dan ook niet op de gebruikelijke manier opgebouwd maar totaal afwijkend van het gebruikelijke .
Groeten EDWIN B