Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bramdg

Citaat van: viceadmiraal61 op december 20, 2009, 16:53:02
niet alleen de naam van edwin komt bij het luisterteam maar op de marantz sacd en cd ga ik nu ook het forum
vermelden ..de rede is dat ik hier een zeer gezellige fan club van marantz en muziek beluisteren aan tref
zo heel anders dan bij ht forum ..ik dacht leuk daar ook wat mensen uit te nodigen om te luisteren naar
mijn set met de nieuwe wilson...om het zeer kort te maken kwam ik van een koude kermis terug... wat
een vreselijke ou.............. zijn dat alleen maar zuuuuuuuuuuren maar naar muziek luisteren ho maar
dan mocht ik van de verrrryyyyy high moderator geen reclame (in hun ogen) voor HET GRATIS
op treden van circle percussion ..dat moest er af..goed dan ga ik er maar helemaal af ..en zo gezegt
maar ook gedaan...waar ik alleen maar mee wil zeggen dat ik het marantz forum top vindt ...en
bij deze alle steun verleen om er reclame voor te maken ..op de vad ..pluimgraaf show ect

dit wilde ik op deze mooie sneewzondag even kwijt

:-D  pompom

Dank U zeer ....van ons allemaal hier denk ik zo  :yes:  :yes: :yes:  :yes: 
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

mars

#16
Citaat van: viceadmiraal61 op december 20, 2009, 16:53:02
niet alleen de naam van edwin komt bij het luisterteam maar op de marantz sacd en cd ga ik nu ook het forum
vermelden ..de rede is dat ik hier een zeer gezellige fan club van marantz en muziek beluisteren aan tref
zo heel anders dan bij ht forum ..ik dacht leuk daar ook wat mensen uit te nodigen om te luisteren naar
mijn set met de nieuwe wilson...om het zeer kort te maken kwam ik van een koude kermis terug... wat
een vreselijke ou.............. zijn dat alleen maar zuuuuuuuuuuren maar naar muziek luisteren ho maar
dan mocht ik van de verrrryyyyy high moderator geen reclame (in hun ogen) voor HET GRATIS
op treden van circle percussion ..dat moest er af..goed dan ga ik er maar helemaal af ..en zo gezegt
maar ook gedaan...waar ik alleen maar mee wil zeggen dat ik het marantz forum top vindt ...en
bij deze alle steun verleen om er reclame voor te maken ..op de vad ..pluimgraaf show ect

dit wilde ik op deze mooie sneewzondag even kwijt



Oi



ja gaaf dat je dat doet HB

Vind ik ook hoor dat op veel andere forums de mensen een paar zaken uit het oog verleizen, zoals plezier hebben met audio en alles wat er bij komt kijken.

grtz Mars
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WimPeu

Nou zeg dat is mooi hoor. hello  Hoewel hier maar weinig mensen rond hangen met de top spullen waar Fritz mee bezig is. Top.. HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

das mooi om te horen het is hierr ook gezzelig en mensen met een passie voor alles met geluid heeft te maken  :yes:


viceadmiraal61

oke ik heb voor mijn werk als opname man mooie spullen ...maar vergeet niet dat ik ook heel veel kan genieten
van de installatie van mijn vrouw.. heeft ze zelf uitgezocht..eh ..eh..zolang het maar marantz is.
het is en blijft toch de muziek die het maakt..because music matters ..is toch ons alle op het lijf geschreven.

HiFi gek

Het stekkerblok is vandaag op het post kantoor afgegeven door mij , en gaat weer retour naar STS-Digital .

Het was voor mij een interesante test omdat hij beter presteerd dan mijn eigen PS-Audio netfilter terwijl het STS-Digital stekkerblok geen netfilter heeft .

Vanavond even met Fritz bellen om het één en ander door te nemen .



Groeten  EDWIN  B

Dennis E36

Laat Fritz maar een fijn prijsje maken voor het Marantzforum :yes: 8-)
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Pjotr27

Citaat van: Dennis E36 op december 21, 2009, 18:16:32
Laat Fritz maar een fijn prijsje maken voor het Marantzforum :yes: 8-)

Dat zal wel goed komen, vergis je alleen niet het zal zeker geen goedkoop stekkerblok worden.
Daar zijn de gebruikte onderdelen te duur voor...
Maar je hebt wel meteen het beste blok wat er ooit gemaakt is...  :-D

mars

Citaat van: Pjotr27 op december 21, 2009, 20:52:22
Dat zal wel goed komen, vergis je alleen niet het zal zeker geen goedkoop stekkerblok worden.
Daar zijn de gebruikte onderdelen te duur voor...
Maar je hebt wel meteen het beste blok wat er ooit gemaakt is...  :-D


oi


JA :?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Zo'n stekkerblok vraagt natuurlijk om een powerbuy.  :wink:

Pjotr27

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 21, 2009, 21:23:24
Zo'n stekkerblok vraagt natuurlijk om een powerbuy.  :wink:
Is misschien wel een goed idee, we zitten alleen nog in de testfase dus het gaat nog wel even duren voor de productie gestart kan worden.
Maar als het zover is horen jullie het zeker van Fritz!

Mexicaanse Hond

Citaat van: Pjotr27 op december 21, 2009, 21:35:17
Is misschien wel een goed idee, we zitten alleen nog in de testfase dus het gaat nog wel even duren voor de productie gestart kan worden.
Maar als het zover is horen jullie het zeker van Fritz!


Misschien is het een leuk idee om een prijsvraag uit te schrijven voor een goede naam voor het stekkerblok? De winnaar krijgt dan natuurlijk als prijs zo'n stekkerblok en de uitreiking vindt plaats bij een Marantz Meet & Greet.

mars

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 21, 2009, 21:46:57
Misschien is het een leuk idee om een prijsvraag uit te schrijven voor een goede naam voor het stekkerblok? De winnaar krijgt dan natuurlijk als prijs zo'n stekkerblok en de uitreiking vindt plaats bij een Marantz Meet & Greet.


oi

Ja jajajaja ......Toppertje dit idee notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

viceadmiraal61

ahum..niet slecht..goed idee..ik kan de marantz formers wel een zeer aardige prijs geven ..dan heeft het
marantz forum de primeur..mooie prijs gekoppeld aan een goed/of slecht rapport

zijn er liehebbers dan hoor ik dat graag...


bramdg

Citaat van: viceadmiraal61 op december 22, 2009, 13:47:23
ahum..niet slecht..goed idee..ik kan de marantz formers wel een zeer aardige prijs geven ..dan heeft het
marantz forum de primeur..mooie prijs gekoppeld aan een goed/of slecht rapport

zijn er liehebbers dan hoor ik dat graag...

:kwijl:  :kwijl:  :kwijl:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart