Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MadVillain


Dennis E36

Citaat van: Pjotr27 op december 21, 2009, 20:52:22
Dat zal wel goed komen, vergis je alleen niet het zal zeker geen goedkoop stekkerblok worden.
Daar zijn de gebruikte onderdelen te duur voor...
Maar je hebt wel meteen het beste blok wat er ooit gemaakt is...  :-D


Wat is niet goedkoop :wink:.
Als ik hier van sommigen de installatie zie...dan is voor de één goedkoop wat voor een ander
errug duur is :yes:

Praten we bijv. over prijzen zoals de PS Audio die Erwin heeft? Of meer/minder???
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

joep

Citaat van: MadVillain op december 22, 2009, 15:11:17
Niet over nadenken......

Count me in

Mij ook, alleen zou ik de prijs wel willen weten. Ben aan zo'n ding toe en ook aan een drietal netsnoeren. Zou je zo'n ding niet uit een stuk kunnen maken?

Pjotr27

CiteerZou je zo'n ding niet uit een stuk kunnen maken?

Nee, het blok van Fritz bestaat uit een combinatie van klankhout en rood koper.....

Mexicaanse Hond

#34
Wat is klankhout? Ik ken wel een houten klankkast, maar van klankhout heb ik nog nooit gehoord.

Edit: ik heb even gegoogled en het is gewoon het hout waarvan een klankkast is gemaakt. Weer wat geleerd.  :-)

Ik vraag me wel af wat de functie van klankhout in een stekkerblok is. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat het stekkerblok geluid produceert.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op januari 13, 2010, 14:01:39
Komt de stroom muzikaal binnen.
Iets zegt me dat dit geen serieuze reactie is.  :-D   

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

geen resonantie ,maar obsorbtie neem ik aan  :-)

Mexicaanse Hond


WimPeu

Ik zal binnenkort eerst eens een geaard stopcontact laten aanleggen anders hebben dit soort dingen zowiezo geen zin. Daarna wellicht interesse. :|
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

HiFi gek

Citaat van: WimPeu op januari 13, 2010, 17:52:08
Ik zal binnenkort eerst eens een geaard stopcontact laten aanleggen anders hebben dit soort dingen zowiezo geen zin. Daarna wellicht interesse. :|


Wim , je moet inderdaad eerst een geaard stopcontakt aanleggen .


Groeten  EDWIN  B

WimPeu

Citaat van: HiFi gek op januari 13, 2010, 17:56:19

Wim , je moet inderdaad eerst een geaard stopcontakt aanleggen .


Groeten  EDWIN  B

Ja ik weet het. Is me al een tijdje een doorn in het oog. Een maat van me is nogal handig met die electro dingen en heeft beloofd bonnen kort een aparte (geaarde) audiogroep bij mij aan te leggen. Dan wil ik ook wel eens serieus naar al die voeding tweaks gaan kijken. :yes:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

viceadmiraal61

dat hout iets doet met geluid heb ik gisteren gedemonstreerd met een overweldigend effect op de marantz formers
van avond is jwx mijn gast en die zal ik vragen een foto te plaatsen van het stekkerblok.........
dan een hele eenvoudige uitleg stekkerblokken van kunststof..metaal ect dempen niets maar echt hout wel...

mahansz

Heb ook interesse, maar zou net als anderen wat meer richting willen hebben mbt de prijs...
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen