Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

#90
Citaat van: bramdg op januari 14, 2010, 22:32:50
zie je nu wel dat we het toch niet allemaal niet altijd eens zijn met elkaar  :-D
Dat ben ik met je eens.  clown1 Of juist niet?  :? Uh, waar ging het ook weer over?  :|

VK

#91
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 18:45:57
Nee hoor, het gaat geenszins mank (iets wat je doorgaans zegt van een vergelijking, maar dat terzijde).
De stelling die ik poneerde staat nog fier overeind, want het argument dat je aandraagt is niet valide. Natuurlijk weet je van sommige dingen dat het niets is, maar dat is dan proefondervindelijk aangetoond. Van dingen waarvan het niet proefondervindelijk is aangetoond dat ze niet werkzaam zijn mag je niet zeggen dat ze niet werkzaam zijn. Nou ja, je mag het natuurlijk wel zeggen, maar zo'n uitspraak heeft evenveel of even weinig wetenschappelijke waarde  als de claims van producenten die jij ridiculiseert.


Krijg je hier op dit prachtige forum zo maar even de falsificatie-theorie van Popper aangereikt in hapklare mexicaanse hondenbrokken!

Renes, ik weet uit eerdere posts dat je sceptisch bent wat betreft tweaks en daar is niets mis mee, maar ik sluit me volledig aan bij de Mexicaande Hond: De conclusies die jij trekt uit je scepsis zijn niet gerechtvaardigd.

Als ik het juist heb, heeft Fritz je aangeboden om te komen testen. Waarom dit aanbod niet accepteren?
Ik kijk uit naar je testverslag!

VK

Citaat van: WimPeu op januari 14, 2010, 21:40:54
Bevalt ie toch niet...spijker hem aan een boom en een hele vogelfamilie zal je dankbaar zijn! :-D

Weer een verkoopargument gratis en voor niets! :-D

:schater:

Dempt het gekwetter van die vogels ook lekker.  :-D

Sander

Citaat van: Maurice op januari 14, 2010, 21:05:13
Ziet er mooi uit, al ben ik wel enorm sceptisch wat hout voor stroom kan betekenen.
Als je goed kijkt zie je dat het niet alleen om het hout gaat.

Er zit ook in de gaten een soortgelijk koperen ring zoals jullie al gezien hebben bij de stekker aan de zijde van de bron of versterker natuurlijk.

Citaat van: jwx op januari 14, 2010, 20:59:57
Vers van de pers primeur in de wereld van STS digital


Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op januari 14, 2010, 21:39:23
Krijg je de kabels er ook bij :-D
Gezien de koperkosten zijn de kabels kosten koper.  :wink:

Dennis E36

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 23:20:03
Gezien de koperkosten zijn de kabels kosten koper.  :wink:

Jij blijft ook aan de gang clown1
Ook nog een keer iets serieus te melden??? :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Mexicaanse Hond

Citaat van: Dennis E36 op januari 14, 2010, 23:28:49
Jij blijft ook aan de gang clown1
Ook nog een keer iets serieus te melden??? :-D
Ik lardeer het zo nu en dan met een wetenschappelijke theorie, waarvoor excuses.  :-P

MadVillain

En mocht er kortsluiting zijn dan is het een leuk aanmaakblok  :lol:



Persoonlijk vind ik hem wel wat hebben. Interessanter vind ik hoe hij presteert! Wanneer kunnen wij de 1e testsamples verwachten? ;)

viceadmiraal61

heerlijk heerlijk zo als hier wordt gestoeid met woorden ..de heilige mohamet zou de handen afhakken van
de ongelovigen.....goed we zijn weer terug op de aarde ..toch wil ik wat zeggen tegen renes59 ik heb je
gevraagd om te komen luisteren maar je doet het niet..dan is het in mijn ogen en oren niet juist om
zo tekeer te gaan het lijkt nu veel op het ht forum..kort maar duidelijk je kan niets zeggen over een
bugati voor dat je er zelf in heb gereden ..dus wees een vent en luister............eerst oordeel later!!!!!!!!!!!
het vlaamse blok..sorry ons blok...is van binnen voorzien van koperen hulzen zowel aan de input zijde als de
output zijde en is op deze manier volledig afgeschermd  ook kwa trillingen ..waarom maken marantz de cd
spelers zo zwaar?????en voorzien van een dikke boven plaat......in het echt is the six pack veel mooier
nu met al die siltech is het een beetje te veel van het goede...maar dat die werk ...ik zou zeggen lees
het verslag van mister marantz forum jwx................

VK

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 23:31:45
Ik lardeer het zo nu en dan met een wetenschappelijke theorie, waarvoor excuses.  :-P

Ehm, bedoel je niet wetenschapstheorie?  :angel: :wink:

Mexicaanse Hond

Citaat van: VK op januari 14, 2010, 23:50:11
Ehm, bedoel je niet wetenschapstheorie?  :angel: :wink:
Oh, heet dat zo? Ja, ik ben ook geen interlectueel.  :wink:

VK

#101
Citaat van: gerard op januari 14, 2010, 21:50:08
:|
Persoonlijk had ik nu een houten stekkerblok verwacht  :roll:  gefreesd uit massief hout oid.
Dit lijkt een houten doosje waar een "normaal"? stekkerblok in zit...
Ik ben erg benieuwd wat voor verschillen de toekomstige luisteraars waarnemen, kan me er weinig bij voorstellen :?


Hi Fritz,

Ook ik had een blok verwacht gefreesd uit massief hout.
Dit is ongetwijfeld lastiger te produceren en duurder, maar als het resultaat daarmee nog beter zou zijn misschien wel de moeite waard voor de hyper-audiofiel. (En op die 'nis' van de markt is het produkt gericht lijkt me :-D)
Denk je dat een 'massief' blok (met gaten erin gefreesd en vervolgens de koperen ringen geplaatst etc.) het resultaat zou verbeteren?
Btw, mijn elektrotechnische kennis is precies 0, dus ik pretendeer niet te claimen dat een massief blok beter zou zijn :angel: . Ben gewoon nieuwsgierig naar jouw gedachten hierover.
Leuk trouwens dat je Renes hebt uitgenodigd om de proef op de som te nemen.
The proof of the block is in the listening!  HB (vrij naar een engels gezegde, voor het origineel verwijs ik naar onze forum 'interlectueel' Mexicaanse Hond)  :wink:



VK

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 14, 2010, 23:52:29
Oh, heet dat zo? Ja, ik ben ook geen interlectueel.  :wink:

Ook niet stiekem?  clown1

renes59

#103
Citaat van: viceadmiraal61 op januari 14, 2010, 23:46:06
toch wil ik wat zeggen tegen renes59 ik heb je
gevraagd om te komen luisteren maar je doet het niet..dan is het in mijn ogen en oren niet juist om
zo tekeer te gaan het lijkt nu veel op het ht forum..kort maar duidelijk je kan niets zeggen over een
bugati voor dat je er zelf in heb gereden ..dus wees een vent en luister............eerst oordeel later!!!!!!!!!!!
Volgens mij heb ik de mail van jouw beantwoord met de reden waarom ik niet kwam, dat had niets te maken met niet willen maar alles met niet kunnen. Om dan te zeggen: je doet het niet, is een beetje flauw.
Ik kom graag luisteren, ook naar dingen waar ik niet in geloof. Misschien hoor ik wat, wat ik thuis niet hoor.( was de uitnodiging niet voor de houten onderleggers?)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 14, 2010, 23:46:06
het lijkt nu veel op het ht forum..
kort maar duidelijk je kan niets zeggen over een
bugati voor dat je er zelf in heb gereden ..

spelers zo zwaar?????en voorzien van een dikke boven plaat......in het echt is the six pack veel mooier


in een aantal gevallen is het niet zo'n ramp om op een ander forum te lijken, zelf zou ik dit soort discussie's liever zien zoals op het HiFi forum wordt vertoond.
maar dat is hier nu eenmaal anders, wat hoe en waarom is niet aan mij....

ik kan wel een mening hebben over een Bugatti, auto's zijn auto's.
als je een test leest tov een Ferrari dan begrijp je wat de ene auto anders/beter doet dan de ander.
daar heb je niet eens een rijbewijs voor nodig.
wij kunnen onszelf goed verplaatsen in de gene die de auto heeft getest. (Topgear bv).

de reden dat een speler van een topmerk zwaar(der) is heeft meer met psygologie te maken dan met een trillingsdempende werking.
de dingen die je hier mee wilt weghalen zijn dingen waar een digitale schijvendraaier nu juist geen last meer van.
dat het gaaf is zo'n alu geborstelde cd speler met een baksteen erin dan geef ik toe, ik ben ook maar een mens en ben dus zeker niet afgeschermd van psygologische effecten....