Nieuw stekkerblok van STS-Digital

Gestart door HiFi gek, december 17, 2009, 20:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: bramdg op januari 15, 2010, 10:37:54
:lol: is gewoon een opmerking door wat een iemand hier zei voorheen: 
"Inderdaad men is het wel vaak met elkaar eens hier."






Er zijn er meer die het niet met iedereen eens zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

viceadmiraal61

je doet als volgt je zet de moter kap open neem met de rug naar de moterkap tien passen er van
daan en gooi liefst unox kippensoep liter blikken in de motor ruimte je mag drie keer gooien en
dan is de volgende aan de onderhouds beurt.....sorry even afreageren ..he ik knap er echt van op

renes59

Citaat van: renes59 op januari 15, 2010, 08:08:19
Volgens mij heb ik de mail van jouw beantwoord met de reden waarom ik niet kwam, dat had niets te maken met niet willen maar alles met niet kunnen. Om dan te zeggen: je doet het niet, is een beetje flauw.
Ik kom graag luisteren, ook naar dingen waar ik niet in geloof. Misschien hoor ik wat, wat ik thuis niet hoor.( was de uitnodiging niet voor de houten onderleggers?)
Ik wil het wel eens horen, een nieuwe afspraak?, liefst in een weekend.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

het ergste is dat er mensen zijn die dus werkelijk denken, hey die meneer Porsche (die toevallig dezelfe achternaam heeft als het automerk) gooit kippensoep onder z'n motorkap en claimt dat hij daardoor veel sneller gaat....
meneer X stopt kippensoep in de wagen en komt erachter dat het niet werkt.....

opzich begrijpen we elkaar geloof ik wel hoor.....  :schater:

scanspeakman

Citaat van: VK op januari 15, 2010, 00:02:24
Hi Fritz,

Ook ik had een blok verwacht gefreesd uit massief hout.
Dit is ongetwijfeld lastiger te produceren en duurder, maar als het resultaat daarmee nog beter zou zijn misschien wel de moeite waard voor de hyper-audiofiel.

Een massief houten blok voor iets waar netspanning in om gaat commercieel aanbieden? Denk niet dat aan de brandveiligheidseisen voldoet.

Maar ik ben zeer benieuwd wat het blok doet; de set bij Fritz klonk met alle tweaks in ieder geval fenomenaal.

Scanspeakman

viceadmiraal61

#125
nee sorry je bent hier niet meer welkom ..ik kan het gewoon niet hebben dat jij als wie..........
mijn goede vrienden beschuldig van oplichting ..dat is 1 en twee vindt ik al jou reaktie ver beneden peil
en getuigt van een hele slechte sociale controle over je zelf.....dit is mijn laatste reaktie naar jou toe
mister marvin

renes59

Citaat van: Pjotr27 op januari 15, 2010, 10:10:24
Wat ik in het hele stuk mis is dat de stroomvoorziening brom geeft, de 50 hz van het lichtnet veroorzaakt heel vaak erg veel brom... Hoe kom je daar vanaf? (hout dempt  :-D)
Dit stekkerblok is absoluut brom vrij , dit in tegenstelling tot andere stekerblokken waar je met de polechecker (vandenHul) het niet helemaal stil kan krijgen...
Hoezo geeft 50Hz brom?, in een trafo oke maar niet in een stekkerblok, of er zijn slechte kontakten. Het stekkerblok kon gaan trillen door de luidsprekers werd er gezegd, ja en. Hoe komt die mechanische trilling dan in het geluid?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 15, 2010, 10:59:43
nee sorry je bent hier niet meer welkom ..ik kan het gewoon niet hebben dat jij als wie..........
mijn goede vrienden beschuldig van oplichting ..dat is 1 en twee vindt ik al jou reaktie ver beneden peil
en getuigt van een hele slechte sociale controle over je zelf.....dit is mijn laatste reaktie naar jou toe
mister marvin
Is dit voor mij bedoelt ( renes59)?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 15, 2010, 10:59:43
nee sorry je bent hier niet meer welkom ..ik kan het gewoon niet hebben dat jij als wie..........
mijn goede vrienden beschuldig van oplichting ..dat is 1 en twee vindt ik al jou reaktie ver beneden peil
en getuigt van een hele slechte sociale controle over je zelf.....dit is mijn laatste reaktie naar jou toe
mister marvin
ik denk dat ik ook wel de laatste zou zijn geweest die het interessant had gevonden om naar een stekkerblok te luisteren via een installatie waar ik hoe dan ook geen referentie mee heb...

mijn sociale controle zit wel goed hoor, het is dat ik zo verrot typ.....  :schater:

TurboMarco

Met onder de motorkap kijken bedoel ik dit:

waar ik dus nooit soep overheen gooit  clown1

en dit ...

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

viceadmiraal61

#130
renes59 ..het wordt inderdaad tijd dat je komt luisteren..hier kan ik je veel beter laten zie en horen waar
wij met ons luisterteam mee bezig zijn ..dus a.s. zaterdag avond is dat mogelijk.

nee de grote boodschap is bedoeld voor marvin only the lonny
jij  renes59 bent van harte welkom..

.

TurboMarco

Citaat van: Marco op januari 15, 2010, 10:41:38
Nieuwschierig zoals ik altijd ben wil ik altijd een blik werpen onder de motorkap ,mij boeit eigenlijk vooral de techniek die in de behuizing gaat.
Kan daar wat meer duidelijkheid over verschaft worden ? ,en het liefst plaatjes als het kan .
:-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 15, 2010, 11:05:13
renes59 ..het wordt inderdaad tijd dat je komt luisteren..hier kan ik je veel beter laten zie en horen waar
wij met ons luisterteam mee bezig zijn ..dus a.s. zaterdag avond is dat mogelijk...
Zoals ik al in een beantwoorde email naar jou toe heb geschreven, ik kan vanaf de maand februari en het liefst in een weekend en dan ook nog liefst op een zondag.
Dit weekend kan ik niet, het hele weekend waterpolo.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

viceadmiraal61

sorry dat was ik vergeten...wanneer jij kan kan ik ook...ik hoor en zie het wel.

viceadmiraal61

marcooooootje was maar een geintje ..ik vind beide binnen werken erg mooi om te zien ..toch mijn
voorkeur gaat naar die van marantz