Citaat van: Tigger op augustus 11, 2010, 23:06:24Ssssssttt.......dit zijn dezelfde Thesis, die ik nu heb, maar dan in pianolak zwart......ga ik begin september ophalen.....
Begin september is eind augustus geworden........vanavond de luidsprekers opgehaald bij iemand, die er maar met moeite afscheid van kon nemen. Wel gaf hij toe blij te zijn dat de Audiolabs bij een liefhebber terecht kwamen en daarmee in goede handen waren. Zelf heeft hij inmiddels Amphion luidsprekers gekocht...volgens hem kwamen die het meest dichtbij bij de Audiolabs....
Het geheel is nu compleet: pianolak zwarte Opus als fronts, pianolak zwarte Thesis als rears, donkerantraciet zwarte Thesis center en een nog niet aangesloten donkerantraciet zwarte Center. Niet alleen qua kleur een perfecte match, maar absoluut qua geluid en kwaliteit ook
Ik ben een blij en tevreden persoon!
En de witte Audiolab Thesis??? Die staan nu boven op mijn kantoortje (annex rommelkamer) niks te doen en te wachten op nieuwe componenten, die geluid afspelen en versterken.....
Trouwens......afgelopen zaterdagavond was mijn vriendin naar een vrijgezellenfeestje van een vriendin van haar en ik had het rijk alleen met onze jongens. Terwijl zij boven heerlijk in hun bedje lagen te ronken, heb ik maar zelf een klein feestje gebouwd beneden......de SR heeft de -15 aangetikt bij een aantal br's en cd's die ik keek en luisterde.....wat een ademruimte geven die MA's dan en wat een bakbeest is die SR