Vanavond even snel langs Peter (HifiSupply) om de kabels op te halen en weer snel naar huis.......kom ik natuurlijk weer in de file terecht op de A2 bij Eindhoven! Maar goed, gelukkig heeft de Patriot een best acceptabel muzieksysteem, dus het was niet afzien (en de airco op standje winter!).
Thuisgekomen werd ik enthousiast begroet door ons oudste zoontje en mocht ik eerst buiten gaan spelen met 'm (helemaal geen straf overigens

). Dus de doos met alle dozen met kabels maar even op de tafel geparkeerd. Iets later kwam de buuf ff voorbij en zag ik mijn kans schoon om toch snel naar binnen te glippen en toch maar de kabels aan te sluiten......ach ja, grote jongens en hun speelgoed

Toch wel weer de nodige kabels, dacht ik zo -> de SR, de DV en de REL hebben nu een nieuwe netkabel en ook heeft de REL een nieuwe interlink. Ziet er erg mooi uit, moet ik wel zeggen

En een behoorlijk verschil met de originele kabels.....

Zie ik verschil??? Jazeker!!!! Absoluut in uiterlijk, afscherming en dikte! Hoor ik verschil? Jazeker!!! Absoluut in rust en detail! Ik had snel een cd-tje opgezet van James Blunt en het eerste wat mijn vriendin zei: "Heee, ik hoor meer en alles veel duidelijker. Ik hoor veel meer rust."
Inderdaad: ik hoorde het ook! Alles klinkt heerlijk rustig en ik hoor inderdaad ook meer detail. En dat door een paar andere netkabels? Ik heb een hele tijd volgehouden dat dat niet kan, dat dat geld uit je zak klopperij was, dat dat een fabeltje was etc! Maar ik kom (ook) hier op terug! Goede netkabels maken wel degelijk verschil!! Het is wel een investering, maar het verdient zich direct terug in het genieten van de muziek!!! Wil ik dit horen? Vermoedelijk wel. Hoor ik dit daadwerkelijk? Jazeker! Ook mijn vriendin hoort het verschil en met alle respect, maar zij is geen audiofiel....
Ben ik blij? Jazeker!!

Ben ik tevreden? Uiterst!!

Het grote verschil is de rust in het totale geluidsbeeld en dat hoort zo lekker aan!!!