Hartelijk dank allemaal!
In het voorjaar zal ik weer een M&G plannen, kunnen jullie het nieuwe duo eens aan het werk zien.
Eerst maar weer eens naar Theo heen
Neemt niet weg dat jullie ook eerder een bezoekje aan het altijd mooie Twente mogen afleggen, koffie staat klaar!
Inmiddels is de versterker ook behoorlijk ingespeeld, heeft er al heel wat uurtjes opzitten. Tot mijn verbazing heb ik zelf nu ook ondervonden dat een nw apparaat dus echt ingespeeld moet worden.
Gelukkig wist ik van het demo-exemplaar dat het echt wel goed kon klinken maar bij mijn hagelnieuwe versterker ging ik me na 2 weken toch even achter de oren krabben. Was dit nu het geluid waar ik zo weg van was?
Het werd scherp, de body was eruit en ik ging steeds zachter draaien om het nog aangenaam te houden.
Maar zie, na een week of 3 kwam de ommekeer. Inmiddels heb ik weer het geluid terug waarvoor ik 'm gekocht had
Ik dacht altijd dat het grote onzin was, dat "inspelen" van een nieuw apparaat. Maar heb nu zelf ondervonden dat het bestaat. Komt waarschijnlijk omdat ik bijna altijd gebruikt spul aanschaf