Set van Gerard

Gestart door gerard, februari 08, 2009, 21:52:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Vlearmoes

#45
Misschien is een Anti mode nog makkelijker  :wink:
http://www.hifi.nl/recensies/3488/DSPeaker_Anti-Mode_8033.html
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

gerard

Citaat van: Vlearmoes op augustus 30, 2009, 22:31:10
Misschien is een Anti mode nog makkelijker  :wink:
http://www.hifi.nl/recensies/3488/DSPeaker_Anti-Mode_8033.html

Inderdaad een erg leuke en betaalbare oplossing  :yes:  voor mensen die een setje met een subwoofer hebben...  clown1

Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Vlearmoes

Hij kan met behulp van een speciaal kabeltje ook high level worden aangesloten

dus of de sub of highlevel  :wink:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

gerard

Citaat van: Vlearmoes op augustus 31, 2009, 06:46:55
Hij kan met behulp van een speciaal kabeltje ook high level worden aangesloten

dus of de sub of highlevel  :wink:

Of via de sub uitgang van versterker/receiver of highlevel via een kabeltje (met verzwakker) aansluiten.
Maar het is nog steeds alleen om een subwoofer bij te regelen, en niet je 2 stereo speakers...
Wel ff goed het aangehaalde artikeltje lezen  :-P
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Vlearmoes

 redface redface   ik dacht dat je een sub had  :|
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

gerard


Citaat van: Vlearmoes op augustus 31, 2009, 18:10:48
redface redface   ik dacht dat je een sub had  :|
Had gekund met al die HT / subboy's hier  :wink:, maar ik heb niet het gevoel dat ik met deze speakers een sub nodig heb.
Klinkt wel lekker zo met 2.0  :-)


Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

Een goeie ingeregelde goeie subwoofer kan zeker meerwaarde hebben

Maar als je tevreden bent met 2.0 dan is dat zeker ook mooi !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Totofan

Ik heb ook wel eens gedacht aan een sub, en dan denk je  ach het is wel goed zo, maar dat kleine stemmetje in hoofd shutup
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

gerard

Citaat van: Stadium III op augustus 31, 2009, 19:54:28
Een goeie ingeregelde goeie subwoofer kan zeker meerwaarde hebben

Ben ik wel met je eens, soms mis ik wel eens die extra diepgang, eigenlijk houd ik daar ook wel van.
Maar nu ben ik zeker ook tevreden, zelfs met film's nog behoorlijk indrukwekkend.
Uiteraard peanuts in vergelijking film's kijken met jouw set  :-D
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

gerard

Citaat van: Totofan op augustus 31, 2009, 19:58:19
Ik heb ook wel eens gedacht aan een sub, en dan denk je  ach het is wel goed zo, maar dat kleine stemmetje in hoofd shutup

Heb ik ook, maar komt er ook een ander stemmetje die zegt dat ze het zo wel goed vind :angel:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

Een mooie Rel of een BK en dan een Rel uit de ST serie zijn zeer goed en muziekaal

Je kunt hem er goed bij inregelen en het extra laag bijkrijgen
Verder als je laag er goed inzit merk je dat je geluidsbeeld meer in balans komt wat positief is

Momenteel staat er een Storm III op HT forum te koop voor 500 euro
Dit is net type onder de mijne met een 150w mosfet versterker en een 10 inch volt driver

Snel droog laag geweldig !!!

En voor de 500 eigenlijk geen geld !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Stadium III

Ow jah gerard je mag best wel eens komen luisteren  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Totofan

Citaat van: Stadium III op augustus 31, 2009, 20:18:33
Ow jah gerard je mag best wel eens komen luisteren  :-D

En ik kan het weten, echt strak en diepgang, ik heb het zelf gehoord bij Rob. :yes:
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

gerard

Citaat van: Stadium III op augustus 31, 2009, 20:18:33
Ow jah gerard je mag best wel eens komen luisteren  :-D
Bedankt voor het aanbod maar 't is niet naast de deur  :|
Iedereen woont trouwens ver weg  :roll:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Stadium III

Net een topic geopend over de Vad show in Veldhoven

Dat is al meer in de buurt zeg maar !
Ben benieuwd als er meer mensen eventueel naartoe willen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4