Citaat van: lo op november 25, 2009, 13:30:22
Edwin,
Niet te vaak bij Fritz gaan luisteren hoor .
Het gevaar is niet geheel ondenkbaar dat je gaat twijfelen aan alles wat je tot op dit moment al bereikt hebt
Welke verbeteringen zou je nog willen overwegen om door te voeren in jou toch al niet misselijke set?
Veel luisterplezier.
groet,
lo
Laat ik nou lekker eigenwijs doen en vooral vaker gaan luisteren bij Fritz , ik leer daar namelijk heel veel van .
Ik bel ook met grote regelmaat met hem over muziek opnames en hoe de installatie opwaarderen .
Wat ik nog door wil voeren in mijn set weet ik precies .
Fritz nam toen hij laatst naar mijn set kwam luisteren op mijn verzoek een interlink van Siltech - Forbes Lake G6 (satt) mee om te vergelijken met mijn eigen Kharma interlink .
Ik kan je vertellen dat het verschil groot is , het geeft de set vooral meer body in de weergave .
De rest noem ik maar niet op omdat ik dan voorlopig even bezig ben .
Verder wil ik gaan testen met Harmonix tuning devises om mijn boxen en audiorack nog beter te ontkoppelen , ik hoor niets dan lof over deze produkten en ben daarom erg benieuwd wat het kan in mijn set .
En later eens Siltech speakerkabels proberen te lenen bij Fritz , die is volgens hem net zo belangrijk als de interlink .
Als ik deze dingen aangepakt heb moet ik volgens Fritz ongeveer op hetzelfde niveau kunnen komen als zijn set .
Mijn doelstelling is altijd al geweest om het uiterste uit mijn set te halen , kosten wat het kost .
Groeten EDWIN B