Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Weer een paar mooie sets voorbij zien komen  HB

@Bef: toen ik nog thuis woonde had ik niet zo'n set en ik denk de meesten onder ons niet. Dus beetje meer respect voor je eigen set, anders voelen wij ons ook zo minderwaardig  nopompom
Hier ga je in ieder geval lang plezier aan beleven!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

bef

Citaat van: Stadium III op januari 13, 2009, 20:42:45
Mooie set's allemaal !
ik zie hier inderdaad een hoop mooie sets voorbij komen :)

Citaat van: Maurice op januari 13, 2009, 20:38:51
Weer een paar mooie sets voorbij zien komen  HB

@Bef: toen ik nog thuis woonde had ik niet zo'n set en ik denk de meesten onder ons niet. Dus beetje meer respect voor je eigen set, anders voelen wij ons ook zo minderwaardig  nopompom
Hier ga je in ieder geval lang plezier aan beleven!
hahha misschien ben ik wel 40 en woon ik nog thuis ;)
maargoed ik ben er ook wel blij mee hoor, maar als ik hier zo rondkijk, en je ziet mensen me speaker kabel van 5 cm dik :P en 18 voorversterkers :P, dan heb ik wel het idee dat mijn systeem nogal minderwaardig is vergeleken met die van hun, maargoed, naar mijn idee klinkt het goed :)
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

mars

Citaat van: marvin op januari 13, 2009, 17:55:55
een versterker met 1 knop?!
zou helemaal verdwaald raken....  :-D

hahaha ja man , kan er af en toe ook helemaal geen wijs meer uit :?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: thom op januari 13, 2009, 19:28:07
je heb zo nu onder de kast opgeborgen  :-D :| schiet niet op he clown1

waaaaahaha ja Thom je hebt gelijk , Marvin heeft alles gewoon ff met een voet er onder geschoven.                 

Eerlijk gezegd een feest van herkenning voor mij , dat was vroeger ook mijn systeem van opruimen :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

Marvin

15 inch subwoofer inderdaad...
(geluid kan een beetje kraken)
   :-D

volgende week moet het hier echt netjes zijn en helemaal af zijn, dan is de HT klaar!
al zou ik nog wel graag 15" DC's voor willen hebben, -en de huidige 12" achterin....
maar dit is met de sr8300 nu al een hele rauwe bioscoop-sound, met muziek is het asosiaal muzikaal...
pieken van 118db wordt eruit geperst alsof het kinderspel is....  :-o :-o

Marvin

ik kan onder de kast niet zoveel kwijt hoor, die is aan de onderzijde gestut vanwege het gewicht.
en de achterwanden zitten niet in de kast, daar worden ze ook niet echt steviger van....  violent1

mars

Citaat van: bef op januari 13, 2009, 20:55:00
ik zie hier inderdaad een hoop mooie sets voorbij komen :)

hahha misschien ben ik wel 40 en woon ik nog thuis ;)
maargoed ik ben er ook wel blij mee hoor, maar als ik hier zo rondkijk, en je ziet mensen me speaker kabel van 5 cm dik :P en 18 voorversterkers :P, dan heb ik wel het idee dat mijn systeem nogal minderwaardig is vergeleken met die van hun, maargoed, naar mijn idee klinkt het goed :)

oi @ Bef

hou nou op met je eigen set minderwaardig te noemen.

heb je mijn eerdere reactie op jou set niet gelezen ? 1 pagina terug
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

bef

Citaat van: mars op januari 13, 2009, 21:12:58
oi @ Bef

hou nou op met je eigen set minderwaardig te noemen.

heb je mijn eerdere reactie op jou set niet gelezen ? 1 pagina terug

jaja heb ik gelezen :) en je hebt iid ook wel gelijk :) er is altijd iemand die een "beter"  systeem heeft :)
ik hou derover op, ik ben trots op mn systeem ;) :) HB
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

Marantz 81

Citaat van: MadVillain op januari 13, 2009, 20:36:26
Zo ben ik zelf ook. Maar nu ben ik iig klaar met de cd-speler en speakers. Nu nog de goede versterker en misschien wat betere bekabeling.

PM-17 is toch al een hele goede versterker  :roll: niet dat ik niet begrijp dat je nog een betere wil  :wink:

ik denk dat ik later ook nog wel een losse eindversterker erbij koop voor stereo  :kwijl: was ook eerst de bedoeling om verder te bouwen op stereo ,maar miste na 1 jaar stereo ,home cinema al zo dat ik weer ben overgestapt

@ marvin  aardig wat SPL  :-D

mars

Citaat van: bef op januari 13, 2009, 21:17:41
jaja heb ik gelezen :) en je hebt iid ook wel gelijk :) er is altijd iemand die een "beter"  systeem heeft :)
ik hou derover op, ik ben trots op mn systeem ;) :) HB

OKEEEEEEEEE DAN pompom, thats the spirit :wink:
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon

dmeerpa

Citaat van: Dennis E36 op januari 13, 2009, 19:39:04
Hier ook nog even wat kiekjes (met de telefoon :oops:) van de nieuwe Tannoy's 8-)

Yep heel mooi.
Geen probleem met de warmte afvoer van de versterker ?
Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB-991
X-box Series X
83" LG OLED evo G4 4K
Zone 1 : 7.1.4 Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, Opus Tri-Surround,  SVS Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : HEOS AMP HS2 + Boston Acoustic A25
Zone 3 : Denon Home 150

bramdg

Zeg wel ! heel knap !!!!!!

En dan nog eens alles in het zelfde kleur en zelfde look mooi in een kast ....    :-o

Bij mij is het zo een cacafonie van champagne zilver en dan nog eens zwart erbij ook redface
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Dennis E36

Thnx allemaal!!
Met de koeling van de versterker heb ik tot nog toe geen last. Hij wordt ook maar net handwarm en dat lijkt mij
geen probleem. De voeding van de 7001 schijnt ook aardig aan de grote kant te zijn....

Komt t.z.t. ook nog wel een keer een mooi audiomeubel van glas :yes:.
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

mars

Citaat van: MadVillain op januari 13, 2009, 20:36:26
Zo ben ik zelf ook. Maar nu ben ik iig klaar met de cd-speler en speakers. Nu nog de goede versterker en misschien wat betere bekabeling.

oi

Je hebt gelijk !

Ik heb de pm17 ook gehad, vond hem op heel wat fronten echt te kort schieten.
In het laag ( voor zo ver je over laag kan spreken bij deze amp) vind IK hem gewoon rond uit slecht. De lage frequenties zijn gewoon niet genoeg onder controle , en klinkt slap en modderig.  
Je kan dan ook gerust zeggen dat deze amp geen slam heeft.

Wat dat betreft heb ik een vast stukje referentie muziek , en dat is een heel bekend nummer , namelijk ''nothing else matters'' van metalica .
In het begin in de aanloop of intro van dit nummer hoor je gitaar , dat kwam er wel mooi uit bij de pm17 , maar als op een gegeven ogenblik de drum inzet dan hoor je........................Laat ik het zo zeggen ; het hoort te klinken als... heel laag en heel vet KAAAABAAAM HB , maar met de pm17 hoor je .....kuuplof nopompom.

Om op jouw set terug te komen ;
Jouw speakers ken ik en zijn super , echt in de categorie nooit meer weg doen!!
Jouw cd speler , ken ik ook , en tja dat weet iedereen wel,  ook een echte super speler , dus ook nooit meer weg doen.
Jouw bekabeling ken ik ook .
De MIT ls kabel zou ik zeker de deur uit doen , kan je echt beter voor minder geld een simpelere kabel kopen .
Dit is namelijk een van de weinige merken kabels die ''iets'' doet met je geluid , ( mede door dat kastje), en da's niet goed . Een kabel hoort niks te doen en moet gewoon neutraal zijn.

Tja en dan je versterker, als je het bij marantz wil houden ( wat ik wel aanneem) .
Zou ik in jou geval voor pm14 gaan :yes:

Namelijk pm14 heeft alles wat de pm17 niet of veel te weinig heeft, dus WEL in huis!!!

nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon