Citaat van: bef op januari 12, 2009, 18:03:25
en hier is mijn systeem ik weet dat het vergeleken met jullie niet zo heel erg veel voorstelt, maar ik ben er toch wel trots op
voor mijn muziek klinkt het in ieder geval goed
Marantz sr-5001 versterker
Marantz cc 4001 cd speler
jvc dvd speler ( word vervangen door de bluray van marantz )
2 X Quantum 505
2 X Quantum 503
1 X Quantum Center 513
1 X Betasub 30 A
Philips hd ready 32''
OI Bef
ik vind dat je dat niet zo moet stellen ; van ''mijn set stelt niet zoveel voor'' JIJ bent er toch blij mee!!!!! en jij vind het toch een mooi geluid .
Je moet je juist gezegend voelen , ik ken mensen met sets van 60.000 euro of meer , en je zou denken he ...nou dan zijn ze klaar!!!
Nou niet dus, juist bij mensen met dit soort sets , merk je vaak toch een ontevredenheid en ze zijn altijd bezig met bizare upgradjes , in plaats van gewoon eens lekker je set gebruiken waar die voor bedoelt is ( muziek luisteren).
Kijken deze mensen , meer naar de techniek van hun audio en hoe het NOG beter kan
.
Hoe ik dit weet?? ben zelf ook zo'n mannetje geweest , en had nooit rust als het om mijn audio ging.
Nu niet meer hoor ( al een aantal jaren niet meer trouwens)
Vind dat jij een gaaf setje hebt , en het lijkt mij een belevenis om op deze manier films te kijken.
Zit zelf ook al een tijdje rond te snuffelen voor een leuk , maar betaal baar surround setje , en jou receiver zou ik erg blij mee zijn.
Zelf heb ik een classè stereo versterker met maar 1 knop ( volume)
maar de laatste tijd vind ik film kijken ook wel weer leuk