Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Marvin

2 pagina's vol met Tannoy speakers, zo zie ik een set graag.....  hello

die Saturn-8 past ook mooi in de kleurstelling bij de rest van de living...!  :wink:

ll0ll

Hey Mars, bedoel je dan de pm17? Niet de pm17mkII? :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op januari 14, 2009, 14:08:37
Hey Mars, bedoel je dan de pm17? Niet de pm17mkII? :)

hai hai lloll

alles oke?

ja ik bedoelde idd de eerste PM17.

In de PM17 mkII is idd nogal wat veranderd tegen over het eerste model.

Maar ( niet schieten he :|) zou ik echt altijd de PM14 boven de PM17 verkiezen.

Maar ( nog een keer maar :lol:) ik heb nog niet zo heel erg lang geleden een pm14 mogen ervaren op mijn set .
Ik zat in dubio , weet je nog "?(ivm toonregeling )"of ik een pm14 zou kopen, nu komt de maar ; heb hem dus 1 op 1 kunnen vergelijken met mijn classè amp en de uitkomst was ...........classè blijft :-D
Enfin kom maar eens luisteren als je in de buurt bent :wink:
Ik heb een heel basic setje , maar als je de reacties ziet over mijn set , dan zijn de mensen toch wel onder de indruk.
Krijg ook wel eens reacties van mensen die niet audiofiel zijn in de trant van; zo hey mars als ik bij jou muziek hoor lijkt het wel of ik zelf echt in een jazzclub sta hello   ,
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

Hey mars, alles goed hier, met jou? lang niet gesproken :)

Weet jij zo wat er anders is aan de pm17mkII tov de mkI?

Ik zou de pm14 ook boven de pm17 (welk type dan ook) verkiezen, alleen al om het uiterlijk! :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

oi @lloll

Ja alles wel oke hier , zit weer in wat rustiger vaarwater ( hoe en wat is beter via pm, doe ik vanavond wel ff ) hahah ben aan het werk nu , ben een beetje rommel aan het opruimen in popcentrum hier in Den haag .

Vind ik een oude laptop ( ergens back stage) die geloof ik 7 kilo weegt ( nee dat gok ik , maar wel onwijs zwaar en dik en vies en oud , kan niet eens het de letters op het toetsenboord zien en het merk niet enz enz) maar er zit een opladerapperaat bij ,stop ik in het stop contact ehternet kabeltje erin. en wat denk je? start sneller op dan de gemiddelde pc :schater:

Over de pm17 weet ik wel dat er sommige specs iets anders zijn , maar uiterlijk heeft MKII wbt terminals , en er waren nog een paar dingen , weet ik ff niet meer
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

hey lloll

heb jij dat verslag van SBM gelezen over die revisie die hij heeft gedaan op die PM-15 ( de eerste dan he , niet de nieuwe) .
Is me dat een versterker dan , helemaal kicke. HB
Heb ik een tijd naar lopen zoeken in het second hand gebeuren,............nooit gevonden nopompom
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

bertheeren

#696


De rommel is misschien spectaculairder dan de set zelf, maar hij is nog niet af. In de toekomst worden de speakers netjes opgehangen, de surrounds speakers kun je overegens zien staan onder het bureau(akai's) de subwoofer en de center moeten nog worden aangeschaft.

De cd speler is overegens eentje uit 1987, een sony CDP-222EsD. Geen flauw idee of deze erg bijzonder is. Is een 2ehands speler en klinkt nog prima. Is digitaal aangesloten. De casseterecorder is helaas niet meer goed, die kan niet meer spoelen :-( Spelen wel, en dan klinkt ie best oké!

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ll0ll

Citaat van: mars op januari 14, 2009, 15:21:45
hey lloll

heb jij dat verslag van SBM gelezen over die revisie die hij heeft gedaan op die PM-15 ( de eerste dan he , niet de nieuwe) .
Is me dat een versterker dan , helemaal kicke. HB
Heb ik een tijd naar lopen zoeken in het second hand gebeuren,............nooit gevonden nopompom

Nee, ik heb alleen die foto met een leeg chassis van de pm15 gezien...

Inderdaad een mooi ding, er stond er laatst 1 op marktplaats te koop.. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mars

Citaat van: ll0ll op januari 14, 2009, 20:30:21
Nee, ik heb alleen die foto met een leeg chassis van de pm15 gezien...

Inderdaad een mooi ding, er stond er laatst 1 op marktplaats te koop.. :)


yeps i know,

Er staan op audiofreaks nogveel meer foto's die sbm gemaakt heeft , terwijl die pm-15 op de werk bank ligt.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

MadVillain

Een paar nieuwe foto's gemaakt


Mijn oude opstelling:






Nieuwe opstelling:




Vantevoren stond alles dus in deze hoek:




Paul

Je hebt er werk van gemaakt. :wink:
Leuke set, veel plezier er mee. hello pompom
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

bramdg

Wat een dikke speakerkabels  :-o  :-o  :-o  :-o NICE

Nog horen zeggen dat Audio Physic wel erg goed mached met een Marantz (pm17).
Klinkt wel heel lekker zeker  hello

En ja was ook een tijdje zot (vooral uiterlijk) van die B&W805'n
..... dat was tot ik ze eens hoorde:  miste echt vooral Bass en was niet sprankelend geluid.

Als men P5'n aan vervanging toe zijn ga ik zeker Audio Physic in overweging nemen.



PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Maurice

Net via PM al ff contact gehad, maar wat voor draaitafel heb je daar staan?  :kwijl:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude