Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bef

Citaat van: marvin op januari 12, 2009, 18:28:29
wel gaaf hoor, zal een aardige muur van geluid zijn zo...  :yes:

Ik heb een hekel aan keiharde muziek, maar mn buren ook.

dus dat is een lastige keuze
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

mars

#661
Citaat van: bef op januari 12, 2009, 18:03:25
en hier is mijn systeem :) ik weet dat het vergeleken met jullie niet zo heel erg veel voorstelt, maar ik ben er toch wel trots op :)
voor mijn muziek klinkt het in ieder geval goed :)  HB






Marantz sr-5001 versterker
Marantz cc 4001 cd speler
jvc dvd speler ( word vervangen door de bluray van marantz :)  )

2 X Quantum 505
2 X Quantum 503
1 X Quantum Center 513
1 X Betasub 30 A

Philips hd ready 32''









OI Bef

ik vind dat je dat niet zo moet stellen ; van ''mijn set stelt niet zoveel voor''      JIJ bent er toch blij mee!!!!! en jij vind het  toch een mooi geluid .
Je moet je juist gezegend voelen , ik ken mensen met sets van 60.000 euro of meer , en je zou denken he ...nou dan zijn ze klaar!!!
   
Nou niet dus, juist bij mensen met dit soort sets , merk je vaak toch een ontevredenheid en ze zijn altijd bezig met bizare upgradjes , in plaats van gewoon eens lekker je set gebruiken waar die voor bedoelt is ( muziek luisteren).
Kijken deze mensen , meer naar de techniek van hun audio en hoe het NOG beter kan :roll:.

Hoe ik dit weet??  ben zelf ook zo'n mannetje geweest , en had nooit rust als het om mijn audio ging.
Nu niet meer hoor ( al een aantal jaren niet meer trouwens)

Vind dat jij een gaaf setje hebt , en het lijkt mij een belevenis om op deze manier films te kijken.
:yes:

Zit zelf ook al een tijdje rond te snuffelen voor een leuk , maar betaal baar surround setje , en jou receiver zou ik erg blij mee zijn.
Zelf heb ik een classè stereo versterker met maar 1 knop ( volume) :wink:


maar de laatste tijd vind ik film kijken ook wel weer leuk :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin

een versterker met 1 knop?!
zou helemaal verdwaald raken....  :-D

Marvin




dit was half december 2008, let vooral even op de design-difusers van Dreft bij de rechterspeaker.

nu staat het allemaal in een lekkere vrijgezellen opstelling, dit wordt volgende week omgetoverd tot een "echte" bioscoop. scherm is besteld, plafondbeugel voor de Epson sfeerlamp hangt, kabelgootjes zijn getrokken..
kan bijna niet wachten, wordt hier zelf namelijk een beetje gestoord van. daarbij ligt het niet lekker op een waterbed zonder overtrek...  :-D :-D (uiteraard heb ik er meer!)
de speakers worden volgende maand omgebouwd tot volwaardige Tannoy volbloedjes...
update daarvan volgt..




de sfeerlamp van Epson.
de frontspeakers van de vorige foto's zijn gedegradeerd tot surroundspeakers. :-P

dmeerpa

Citaat van: marvin op januari 13, 2009, 18:13:46

dit was half december 2008, let vooral even op de design-difusers van Dreft bij de rechterspeaker.

Ik let vooral op de design-difusers op de grond  :schater:
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Marvin


Vlearmoes

Citaat van: dmeerpa op januari 13, 2009, 18:28:48
Ik let vooral op de design-difusers op de grond  :schater:

Ik heb mijn zoon ook een keer betrapt met al die "difusers" op de grond 
hij doet dat nu niet meer!!  :evil: :evil:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

thom

Citaat van: marvin op januari 13, 2009, 18:31:25


zo, iets beter....  :-D :-D
je heb zo nu onder de kast opgeborgen  :-D :| schiet niet op he clown1

Dennis E36

Hier ook nog even wat kiekjes (met de telefoon :oops:) van de nieuwe Tannoy's 8-)



Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Marvin

Citaat van: Vlearmoes op januari 13, 2009, 19:00:36
Ik heb mijn zoon ook een keer betrapt met al die "difusers" op de grond 
hij doet dat nu niet meer!!  :evil: :evil:

ik doe dat nog steeds, mede daardoor draai ik liever mp3....
(niks mis me je telefoon hoor) :wink:

Marvin

Citaat van: thom op januari 13, 2009, 19:28:07
je heb zo nu onder de kast opgeborgen  :-D :| schiet niet op he clown1

dat zou heel knap zijn, zit namelijk op me werk....  clown1

Marantz 81

@ bef mooie set hoor  :-) ik heb ook 6 jaar op magnat speakers gedraaid en bevielen er goed altijd op de yamaha versterker die ik toen had


@ marvin

ook een mooie set zeg ,vooral de hoofdluidsprekers , wat een woofer trouwens is toch 15 inch ?
dat gaat echt wel heeeeel diep ,zullen de buren wel fijn vinden  :lol:

dat verhaal wat je zegt vindt ik ook wel mooi over dat mensen nooit tevreden zijn met zo,n hele dure set en altijd maar aan het verbeteren zijn en er eigenlijk gewoon nooit een eind aan komt op zich niks mis mee om beter te willen ,maar je kan op gegeven moment ook een keer beter tevreden zijn maar dan is er denk ik niks meer aan voor zulke mensen, ik kan zelf ook ECHT genieten van de set die ik heb  ik zou nog wel een subwoofer en cd speler erbij willen hebben , maar ja voorlopig prima zo en heb nog meer hobbie,s  :yes:

Totofan

Citaat van: Dennis E36 op januari 13, 2009, 19:39:04
Hier ook nog even wat kiekjes (met de telefoon :oops:) van de nieuwe Tannoy's 8-)





Die zien er mooi uit die Tannoy's, veel plezier er mee  HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

bef

Citeer
OI Bef

ik vind dat je dat niet zo moet stellen ; van ''mijn set stelt niet zoveel voor''      JIJ bent er toch blij mee!!!!! en jij vind het  toch een mooi geluid .
Je moet je juist gezegend voelen , ik ken mensen met sets van 60.000 euro of meer , en je zou denken he ...nou dan zijn ze klaar!!!
   
Nou niet dus juist bij mensen met dit soort sets , merk je vaak toch een ontevredenheid en ze zijn altijd bezig met bizare upgradjes , in plaats van gewoon eens lekker je set gebruiken waar die voor bedoelt is ( muziek luisteren).
Kijken deze mensen , meer naar de techniek van hun audio en hoe het NOG beter kan :roll:.

Hoe ik dit weet??  ben zelf ook zo'n mannetje geweest , en had nooit rust als het om mijn audio ging.
Nu niet meer hoor ( al een aantal jaren niet meer trouwens)

Vind jouw een gaaf setje , en het lijkt mij een belevenis om op deze manier films te kijken.
:yes:

Zit zelf ook al een tijdje rond te snuffelen voor een leuk , maar betaal baar surround setje , en jou receiver zou ik erg blij mee zijn.
Zelf heb ik een classè stereo versterker met maar 1 knop ( volume) :wink:


maar de laatste tijd vind ik film kijken ook wel weer leuk :yes:


Ja inderdaad, daar heb je denk ik wel gelijk in, ik geloof best dat je het verschil kunt horen tussen een set van 500 € of van 2500, maar tussen 2500 € en 5000 € word het al een stuk moeilijker denk ik, en voor mij hoef ik niet meer muziek te hebben, alles staat in eeen ruimte van 3 bij 4 metr ofzo :P dus echt perfect klinkend krijg ik het toch niet, maar de upgrades komen wel als ik uit huis ben :)

Stef
SR 7005 - UD 5005 - CC4001
Magnat Quantum 505 - 503 - 513
Magnat Betasub 30A

MadVillain

Citaat van: Marantz 81 op januari 13, 2009, 19:50:20
@ bef mooie set hoor  :-) ik heb ook 6 jaar op magnat speakers gedraaid en bevielen er goed altijd op de yamaha versterker die ik toen had


@ marvin

ook een mooie set zeg ,vooral de hoofdluidsprekers , wat een woofer trouwens is toch 15 inch ?
dat gaat echt wel heeeeel diep ,zullen de buren wel fijn vinden  :lol:

dat verhaal wat je zegt vindt ik ook wel mooi over dat mensen nooit tevreden zijn met zo,n hele dure set en altijd maar aan het verbeteren zijn en er eigenlijk gewoon nooit een eind aan komt op zich niks mis mee om beter te willen ,maar je kan op gegeven moment ook een keer beter tevreden zijn maar dan is er denk ik niks meer aan voor zulke mensen, ik kan zelf ook ECHT genieten van de set die ik heb  ik zou nog wel een subwoofer en cd speler erbij willen hebben , maar ja voorlopig prima zo en heb nog meer hobbie,s  :yes:

Zo ben ik zelf ook. Maar nu ben ik iig klaar met de cd-speler en speakers. Nu nog de goede versterker en misschien wat betere bekabeling.