Vanmiddag samen met Thom langs Mars geweest om zijn set te bewonderen en te beluisteren.
Mars zijn set is als volgt samen gesteld:
CLASSÉ CAP-101, MC-SYSTEMS M3, AUDIO ANALOQUE PAGANINI ( TRICHORD), DENON TU-1500RD, Vd HUL 352, SILTECH SPO , WBT, AUDIOQUEST KING COBRA.
Een zeer mooie set die goed matcht gezien de samenstelling en het verhaal over de weergave zit tussen Mars z,n oren waar daar is absoluut niks mis mee.
Maar daar kan hij beter na vanmiddag zijn oordeel over geven.
Hebben de recensies er nog over nagelezen maar alleen maar lovende berichten.
De cd speler was voor mij een onbekend merk maar ik ben nog niet zo ver als de meeste van jullie in het audio gebeuren.
Deze cd speler is gemodificeerd met een Trichord Clock 3 waarvan een paar foto,s voor de techneuten.
In de MC-SYSTEMS M3 luidsprekers zitten Dynausio Esotex 8 tweeter en die wilde Mras graag vergelijken met de Morel MDT32S tweeters die Thom meegenomen had.
Helaas zat de boel gesoldeerd en hebben ze de boel maar zo gelaten omdat er geen soldeerbout voor handen was.
En als laatste de v/d Hul 352 luidsprekerkabel vergeleken met de W&M LS-01 kabel die Thom meegenomen had.
De W&M was de winnaar in deze maar dat mag Mars toelichten, net zoals de interlink vergelijk die we gedaan hebben.
Hier wil ik het ff bij laten.