oi
gister zijn Paul en Thom langs geweest hier.
We hebben heel ff muziek geluisterd
.
Maar toen besloot ik mijn oude studio de schops ff te vergelijken met mijn huidige mc-systems m3, enfin aangesloten en...........................plop Classé zei doe het voor de rest zelf maar
.
Waarschijnlijk een paar speakerdraadjes tegen elkaar dus.
Versterker opengemaakt , en ja hoor doorgebrande zekering.
Wij met z'n allen naar de stad ( leuke dames gezien weer
) zekeringetje gehaald bij ''Stuut en bruin''.
Paul en thom hebben nog een paar cd,s gekocht , ( Paul hoorde bij mij Joe Bonamassa's nieuwe cd ,en paul wilde die ook).
Thuis gekomen , nieuwe zekering in de Classé en spelen maar, met de ''Studio de schops Jumbo'' er aan .
Nou heb ik altijd met veel plezier naar die speakertjes geluisterd maar het verschil met mijn huidige mc-systems was euhhhhhhhhhhhhhh ..........te groot.
Daar hebben we nog een tijdje naar zitten luisteren , en ik kom idd steeds meer tot de conclusie ( en andere met mij ) niks meer aan doen aan die set van mij!!
Oooooooooooo, ik zal vast wel weer eens de kriebels krijgen hoor ( veranderings drang)
Ik zou nog met Thom en Paul teruggaan naar Rotterdam , maar pijn die ik altijd wel heb, bereikte weer eens een punt dat ik niks meer kon hebben
Dus ben ik maar thuis gebeleven, jammer genoeg.
Maaaaaaaaaaar het was toch weer een leuk dagje.
O ja we hebben ook nog de nieuwe lijn verserkers en cd spelers van marantz gezien ...........plastic voorfronten
grtz mars