Begin van de middag binnen gekomen: de 6 mnd oude PM11s3 demo die ik bij Marcel gekocht heb.
Netjes op bon en 3 jaar garantie, top Marcel
Moest helaas wachten met het plaatsen in de kast met mijn belabberde rug. Eindelijk 's avond samen met mijn vrouw in het audiomeubel geplaatst. Zal morgen nog een foto plaatsen was nu al te donker.
Alles aangesloten en snel even testen, Bruce Springsteen op gezet; My hometown en Streets of Philly.
Nu, zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben ben ik niet zo'n believer in geluidsverbetering tenzij het speakers en akoestiek betreft.
Mijn vrouw en ik gingen er even goed voor zitten en of het tussen de oren zit of niet we hadden allebei het zelfde gevoel. Zij noemde het als of hij in de kamer stond ik benoem het maar als luchtiger meer los van de speakers en een breder stereobeeld.
Maar misschien ben ik wel gek, bij de vorige versterker stonden de treble en de bass allebei iets in de plus.
Gezien het al te schemer werd heb ik dit niet meer gecheckt bij deze versterker maar staat waarschijnlijk beide
op 0 dB.
Morgen (beter gezegd straks) nog maar even op mijn gemak als bekijken en even een aantal uurtjes luisteren