De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

xander32

De overeenkomst is de versterker, het verschil zijn wellicht jullie speakers.

Citaat van: Frits op mei 07, 2017, 20:28:16
Als ik met mijn pma1500ae de volumeknop net voorbij een kwart open heb staan vliegt bij mij het dakraam er zowat uit. :yes:

Qua stem: Anny Lennox (Diva). Heeft wel wat in huis. HB

Probeer het eens met nr 6: Money can't Buy it.

TurboMarco


https://youtu.be/tBoLoam303s

Leuk om te testen ,wel hard zetten heh  :evil:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Brutus

Zijn meer dan voldoende nummers die gewoon berehard kunnen maar dat ene nummer was niet lekker!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Zeker waar Brutus het was alleen bij Ryan Adams ik denk zelf dat het aan de versterker lag.
Hier bij mij blijft het prima klinken op de Accuphase .voor de rest klonk het die middag meer dan goed.
Dus niet over inzitten en lekker verder genieten met je set.
Gr Bert

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

xander32

Citaat van: bert50 op mei 08, 2017, 07:56:59
Zeker waar Brutus het was alleen bij Ryan Adams ik denk zelf dat het aan de versterker lag.
Hier bij mij blijft het prima klinken op de Accuphase .voor de rest klonk het die middag meer dan goed.
Dus niet over inzitten en lekker verder genieten met je set.
Gr Bert

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

:gp:

Brutus

Citaat van: bert50 op mei 08, 2017, 07:56:59
Zeker waar Brutus het was alleen bij Ryan Adams ik denk zelf dat het aan de versterker lag.
Hier bij mij blijft het prima klinken op de Accuphase .voor de rest klonk het die middag meer dan goed.
Dus niet over inzitten en lekker verder genieten met je set.
Gr Bert

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

We gaan het binnenkort testen en anders weer verder sparen voor de GOLD 200 van MA die met zijn bandtweeter het hoog (denk ik) beter onder controle heeft en een stuk bredere sweetspot. Maar dan is de volgend M&G wel pas over 5 jaar  :roll: :roll: :-D :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Zo lang Bert [emoji24][emoji24]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Wel als ik deze week de beurs moet trekken bij Marcel  :-D :-D Maar zoals we gemerkt hebben is een M&G erg gezellig en dat is meer dan genoeg reden om hier een jaarlijks event van te maken  :-) :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

bert50

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

jrm

Citaat van: Brutus op mei 08, 2017, 14:30:25
Wel als ik deze week de beurs moet trekken bij Marcel  :-D :-D Maar zoals we gemerkt hebben is een M&G erg gezellig en dat is meer dan genoeg reden om hier een jaarlijks event van te maken  :-) :-)
:gp:

En inderdaad, het bleef alleen 'hangen' bij de eerste cd.... de mondharmonica kwam hard en schel binnen, niet vervormd, maar wel pijn aan den oren. Céline Cairo was om te zwijmelen, zo mooi!

Ben benieuwd of de 11 echt veel meer gaat geven.

Brutus

Verwacht het in eerste instantie ook niet Marcel maar we zullen wel zien  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Meer 'wat'?
Wellicht meer proud of ownership  :-).

Citaat van: jrm op mei 08, 2017, 22:25:20
:gp:

En inderdaad, het bleef alleen 'hangen' bij de eerste cd.... de mondharmonica kwam hard en schel binnen, niet vervormd, maar wel pijn aan den oren. Céline Cairo was om te zwijmelen, zo mooi!

Ben benieuwd of de 11 echt veel meer gaat geven.

Brutus

Dat is een ding wat zeker is Xander  :wink: 8-) 8-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Marvin

Zijn het raven, als het maar glimt.