De set van Brutus

Gestart door Brutus, maart 24, 2017, 16:04:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Brutus

Haha....hij is in het zwart hoor niet in goud  :-D
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Brutus

Begin van de middag binnen gekomen: de 6 mnd oude PM11s3 demo die ik bij Marcel gekocht heb.
Netjes op bon en 3 jaar garantie, top Marcel  hello hello



Moest helaas wachten met het plaatsen in de kast met mijn belabberde rug. Eindelijk 's avond samen met mijn vrouw in het audiomeubel geplaatst. Zal morgen nog een foto plaatsen was nu al te donker.

Alles aangesloten en snel even testen, Bruce Springsteen op gezet; My hometown en Streets of Philly.
Nu, zoals sommigen van jullie al gemerkt hebben ben ik niet zo'n believer in geluidsverbetering tenzij het speakers en akoestiek betreft.

Mijn vrouw en ik gingen er even goed voor zitten en of het tussen de oren zit of niet we hadden allebei het zelfde gevoel. Zij noemde het als of hij in de kamer stond ik benoem het maar als luchtiger meer los van de speakers en een breder stereobeeld.

Maar misschien ben ik wel gek, bij de vorige versterker stonden de treble en de bass allebei iets in de plus.
Gezien het al te schemer werd heb ik dit niet meer gecheckt bij deze versterker maar staat waarschijnlijk beide
op 0 dB.

Morgen (beter gezegd straks) nog maar even op mijn gemak als bekijken en even een aantal uurtjes luisteren  pompom pompom
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Samro

Dat is een prachtige versterker! Mooi man :angel: Heel veel luister plezier gewenst 🔊 🔊  :angel:

Cornelis1921

Een dijk van een versterker, en jullie beiden dus straks lekker lui luisteren. notworthy
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

sjoek

Klinkt als een zeer goede aankoop in ieder geval... veel plezier er van HB
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Het ware genieten gaat beginnen  :wink:. Ben benieuwd naar de ervaringen de komende tijd.

pietjepc

Veel plezier vandaag! :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

bert50

Mooi Bert geniet er van ben net als Robert benieuwd de komende tijd van je bevindingen 

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk

Boxen Dynaudio Confidence 20
Versterker Hegel 590
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Brutus

Bedankt mannen, na wat uitgebreider luisteren kom ik hier zeker nog op terug.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

thanatos

Mooie versterker  hello

Een bonk kwaliteit en verfijning. Ik heb met plezier met zijn voorgangers gespeeld.

Veel luisterplezier gewenst  :mrgreen:

lo

Citaat van: Brutus op mei 20, 2017, 13:26:52
Bedankt mannen, na wat uitgebreider luisteren kom ik hier zeker nog op terug.

Heel goed, we hangen aan je lippen... :-D
Veel plezier!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Gefeliciteerd, prachtige versterker natuurlijk. Geniet er van. We lezen wel weer mee.  pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Rob46

Top versterker! Heel veel plezier er mee!!! :yes:

Brutus

Bedankt mannen. Vandaag toch wat minder van gekomen om er goed er voor te gaan zitten  redface
In ieder geval even alle instellingen door gelopen, bass en treble blijven op neutraal staan d.w.z. beide op 0 dB.

Nog even twee fotootjes waar deze in het meubel staat.





Camera van de telefoon trekt het meubel een beetje krom  :-D

Nog wel even een andere LS-kabel scoren, deze is na de jaren wat stug geworden en wat heb ik zitten klieren voordat ik de platte plintkabel (gestript) netjes boven in het kunststof gaatje kon krijgen, degene met een PM11 weten waarschijnlijk wel waar ik het over heb  :roll: :roll: :wink:
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jowa

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! pompom pompom

En net als de rest ben ik benieuwd naar je bevindingen :yes:


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk