Citaat van: rexp op maart 28, 2016, 00:12:10
Dit stukje amateurpsychologie gaat hier niet op. Ik post dit niet op consuwijzer of radar of klacht.nl maar op een marantz forum. Jouw reactie bewijst eerder het tegenovergestelde: mensen met goede ervaringen groepen samen en accepteren geen kritiek op hun merk.
Ik geef nergens aan dat ik hetgeen jou overkomen is vind getuigen van goede service door Marantz.
Sterker nog, ik vind het niet netjes dat het zo lang moet duren en dat is erg vervelend.
BenK zoekt echter enkel medestanders en laat zich vervolgens negatief uit over elk positief tegenvoorbeeld van mensen die andere ervaringen hebben (zoals het voorbeeld van Samsung).
Dat deze negativiteit vervolgens enkel is gebaseerd op uitlatingen op Facebook en andere media, maakt de reactie niet bepaald geloofwaardiger.
Volgens mij ging dit topic over jouw defecte UD7007 en zoals gezegd is jouw ervaring hiermee erg vervelend.
Ik kan me dan ook zeer goed voorstellen dat dit jouw ervaring met Marantz heeft geschaad.
Statistisch gezien kan dit echter bij elk merk/product voorkomen dat in grote aantallen geproduceerd wordt.