Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bert5001

Gefeliciteerd  Eric die heb ik 15 jaar geleden ingeruild op een project draaitafel daar heb ik nu nog spijt van ik had er een mooie Dynavector arm op kan me nog voor mijn kop slaan veel plezier ermee

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


erik62

Dank je wel  allebei,

Oh Bert, die had je inderdaad NIET moeten wegdoen....... Maar wie weet...... :-D

Gr.
Erik

Bert5001

Ben nu ook blij met de Vpi Traveller Eric

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


erik62

Een ECHTE beauty Bert. En dat is ie............


Gr.
Erik

pietjepc

Zozo, dat ziet er fraai uit! Heel erg veel plezier ermee. De voorpret is volgens mij al begonnen... :lol:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

erik62

Dag,

Speler staat er. Het is een prachtstuk , echt...... Er zit een adc psx 20 element onder gemonteerd en dit kan beter.
Wie oh wie kan hier iets verstandigs ( Bert mischien? ) over roepen?
Ik heb de voorkeur voor mm .
Avast bedankt.

xander32

Onder13, lid van het htforum en het stereoforum heeft volgens mij zeer veel ervaring met dt's. Hij is gemakkelijk benaderbaar en hulpvaardig.


Citaat van: erik62 op oktober 07, 2015, 19:52:19
Dag,

Speler staat er. Het is een prachtstuk , echt...... Er zit een adc psx 20 element onder gemonteerd en dit kan beter.
Wie oh wie kan hier iets verstandigs ( Bert mischien? ) over roepen?
Ik heb de voorkeur voor mm .
Avast bedankt.

Maus

Citaat van: erik62 op oktober 01, 2015, 11:09:38
Oh ja.....
DAT heb ik hier ook al gehad. Mooie plant erop, apparatuur achter deurtjes, Bose sound systeem klinkt even goed, b&o is mooier en .........IK KEN NIEMAND DIE ZULKE LELIJKE APPARATUUR HEEFT. Deze laatste wordt ook nog eens bevestigd door mijn dochter.......dus..........over hare majesteteit( en) gesproken.......
Wij mannen hebben het in het algemeen niet gemakkelijk. 8-) 8-) 8-)
Gelukkig ben ik aan EEN kant doof en hoor dit allemaal maar voor de helft :-D

Gr.
Erik

Plant op de monitors. Ze had wel een lekbakje eronder gezet.

Komt er een vriend van me binnen, helemaal audiofiel. MAUS wat planten op je speakers %$##  ;)
Ik zeg dat is extra massa voor 't speaker kastje. :D

Bert5001

Ik speelde toen met een Denon 301 en een Dynavector 17 mk2  maar het is de combinatie zoeken met de rest van je spullen .



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

erik62

Dag,
Luister momenteel met een adc spx 20 element. Ik heb gisteren en vandaag gesprekken gevoerd met " kenners" ( lees: verkopers) en op hun advies heb Ik wederom een adc aangeschaft type spx 40. Volgens deze ingewijden zijn dit " stappen" vooruitgang ten opzichte van het element dat nu gemonteerd zit. Morgen komt het binnen. Ik Ben erg 
Zodra het element is ingespeeld post ik weer een berichtje. Oh ja.......en toch klinkt een plaat rustiger. Het lijkt soms wel of er veel meer diepte in het geluid zit. Moet je nagaan.......sta je daar met je accuphase cd speler......
Gr.
Erik

pietjepc

 :-D

Troost je met het idee dat dit met andere cd's/ lp's andersom zal zijn... :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

erik62

Tja....adc 40 is goed, er is een adc psx30 en een ortofon black bijgekomen. Verschillen? Ja hoor...zijn de verschillen de meerprijs waard? Mwah.....voor mij eigenlijk niet. Is de lp mooier? Zoals de laatste schrijver reeds aanhaalde, soms wel soms niet. Hoe dat kan? Ik zou het echt niet weten.
Ik ben tevreden maar de investering in andere( lees duurdere) elementen heeft zich voor MIJ in ieder geval niet geloond.

Mgr.

Erik

lo

Een tevreden mens brengt rust in het geheel :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

... weer een ervaring rijker, dat is ook waard. Vooral ook als je daardoor hetgeen je al bezat, meer/weer op waarde kan schatten.


Citaat van: erik62 op december 11, 2015, 20:18:00
Tja....adc 40 is goed, er is een adc psx30 en een ortofon black bijgekomen. Verschillen? Ja hoor...zijn de verschillen de meerprijs waard? Mwah.....voor mij eigenlijk niet. Is de lp mooier? Zoals de laatste schrijver reeds aanhaalde, soms wel soms niet. Hoe dat kan? Ik zou het echt niet weten.
Ik ben tevreden maar de investering in andere( lees duurdere) elementen heeft zich voor MIJ in ieder geval niet geloond.

Mgr.

Erik