Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik62

Of ...............misschien nog eens een keer een losse voor en eindversterker .....
Dus......ik blijf maar hier.......eigenlijk te leuk om te vertrekken..... :yes:

Gr.
Erik

xander32

... zou het vertrek ook wel als een gemis ervaren  :yes:. Goed besluit.

Citaat van: erik62 op april 03, 2016, 11:42:13
Of ...............misschien nog eens een keer een losse voor en eindversterker .....
Dus......ik blijf maar hier.......eigenlijk te leuk om te vertrekken..... :yes:

Gr.
Erik

erik62

Ben je mal.....waarom zou ik vertrekken. Ook ik beleef vaak veel plezierige momenten met het forum. Was maar flauwekul hoor.
Ik ken mezelf veel te goed. NU zeg ik..... Volgens mij kan het bij mij niet meer beter en het volgende moment ben ik alweer aan het aanrommelen met stekkers, kabels, interlinks enz.
Het blijft toch onze hobby per slot van rekening.

Gr.
Erik

Zep

Citaat van: erik62 op april 03, 2016, 16:29:54
Het blijft toch onze hobby per slot van rekening.

Een uit de hand gelopen hobby zullen veel "niet audio-minded" mensen zeggen....of denken, haha  clown1
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

xander32

Zo herkenbaar.


Vandaag weer een andere ic gekocht, dat terwijl ik de huidige pas heb en er super tevreden mee ben  redface. Maar ja, dan lees je dat die ander weer de overtreffende trap is, komt er eentje voorbij op mp en heb je het geld er liggen ... Dan wil ik hem horen ook in eigen set. Maar hetgeen ik ervoor heb afgetikt, krijg ik er ook wel weer voor terug. Tenminste, dat vertel ik hare maje maar  :-D.



Citaat van: erik62 op april 03, 2016, 16:29:54
Ben je mal.....waarom zou ik vertrekken. Ook ik beleef vaak veel plezierige momenten met het forum. Was maar flauwekul hoor.
Ik ken mezelf veel te goed. NU zeg ik..... Volgens mij kan het bij mij niet meer beter en het volgende moment ben ik alweer aan het aanrommelen met stekkers, kabels, interlinks enz.
Het blijft toch onze hobby per slot van rekening.

Gr.
Erik

Citaat van: Zep op april 03, 2016, 17:03:23
Een uit de hand gelopen hobby zullen veel "niet audio-minded" mensen zeggen....of denken, haha  clown1

Zep

Citaat van: xander32 op april 03, 2016, 18:48:43
Maar hetgeen ik ervoor heb afgetikt, krijg ik er ook wel weer voor terug. Tenminste, dat vertel ik hare maje maar  :-D.

Haha, mooi toch, we hebben gewoon ook een hobby nodig, dat beseffen de vrouwen gelukkig wel. Ik vertel, of maak haar misschien wijs? (kwestie van interpretatie), wanneer ik iets gekocht heb dat het allemaal nog wel meevalt met mij...dat het allemaal nog veel duurder kan in het audio gebeuren. Dat ik tenminste nog zo verstandig ben niet het duurste van het duurste te willen....duh  :angel:

En wie me ongelijk geeft mag zich nu melden, het kan gewoon nog stukken beter met mijn huidige set  :yes:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*


erik62

Eigenlijk moeten we dankbaar zijn met onze vrouwen die het eigenlijk geen biet kan schelen. Toen Ik vrij recent mijn nieuwe Furutech stekkerblok  liet zien was het enige dat ze zei : Zo......dat ziet er netjes uit zeg..........
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat ze denkt dat Ik een of andere afwijking heb. Maar.....ze laat me daarin mijn gang gaan.

Rob46

Hier ook. Een andere versterker? Oh, wat is daar dan anders aan? Dit klinkt toch ook al heel erg mooi? Ja maar........ Ik hoor het verschil niet hoor...... Ja maar........ Vreemde hobby heb je toch......ja maar.........zijn die audiofielen allemaal zo dan? Bijna allemaal, dus om even op de versterker terug te komen...... Zonde van het geld toch dan? Ja maar....... :-P HLP violent1 nopompom :angel: shutup

Zep

Als ik hier iets nieuws neerzet dan kan het goed een paar weken duren voordat het haar opvalt haha, en dan is het:
Heb je weer iets nieuws gekocht me je audio!  :angel:
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Bert5001

Ik zie en hoor geen verschil dat andere was toch ook goed [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

TurboMarco

Daar heeft ze dan toch een punt ,de meeste audiofielen horen pas geen verschil wanneer er blind geluisterd word  :-D
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

sjoek

Citaat van: TurboMarco op augustus 20, 2016, 23:50:40
Daar heeft ze dan toch een punt ,de meeste audiofielen horen pas geen verschil wanneer er blind geluisterd word  :-D

:gp: wat dat betreft mischien een idee om de vrouw te laten beslissen of er verschil is of niet :-P :-P
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Zep

Citaat van: sjoek op augustus 21, 2016, 08:05:22
:gp: wat dat betreft mischien een idee om de vrouw te laten beslissen of er verschil is of niet :-P :-P

Misschien wel, scheelt weer veel geld  :wink:
Maar dat is dan ook meteen het enige, want vrouwen staan nu ook weer niet echt goed bekend om hun objectiviteit  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

TurboMarco

Citeervrouwen staan nu ook weer niet echt goed bekend om hun objectiviteit
Mannen wel  :mrgreen:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)