Accuphase e530

Gestart door erik62, maart 31, 2015, 18:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

 :yes:

Citaat van: Bert5001 op september 07, 2015, 20:31:02
Haha Eric hij bevalt prima de E 530 gaat niet meer weg toch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

joep

Citaat van: Bert5001 op september 07, 2015, 20:31:02
Haha Eric hij bevalt prima de E 530 gaat niet meer weg toch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Weer niets nieuws onder de zon.

erik62

Neen Bert, die gaat niet meer weg en Joep :gaap:: inderdaad, alweer niets nieuws. Het begint ondertussen saai te worden met onze accuphase apparatuur. :gaap:

xander32

 :gaap: ... een slaap-  :gaap: forum  :gaap: ...

Bert5001

Een teken dat het goed is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32

 :yes:

Citaat van: Bert5001 op september 10, 2015, 09:12:22
Een teken dat het goed is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

erik62

Dag,

Nou mijn stroomkabelverhaal een einde heeft wil ik als volgende stap mijn stekkerblok gaan upgraden.
Mijn versterker heb ik rechtstreeks op een geaard stopcontact aangesloten doch mijn cd speler en platenspeler zitten op een aparte " stroomdoos"
Deze heb ik voorzien van een belden powercable met een kopps netstekker en intern sterbedraad.
Wie heeft met dit item ervaringen en kan een goede tip geven. Ik lees goede dingen over Kemp, ritall maar ook over een persoon die op marktplaats verkoopt ( mijn hifi? )
Gr.
Erik

xander32

Mijn huidige blok komt ook van die Erik, MijnHifi, een forumsponsor op het HT-Forum. Het is er eentje van HFT, een Deutsche firma.

Daarvoor had ik er eentje zelf gekocht (lees besteld) over de grens, bij Audioconnexion. en die deed het meer dan prima. Daar tref je in verschillende prijsklassen blokken, welke je vervolgens voor een deel nog weer kan configureren naar eigen behoeftes.

Als je heel veel geld erop stuk wil smijten, kan je bv. ook aankloppen bij Pecockaudio. Die heeft ook blokken van een paar duizend Euris (en meer....), echter ook wel wat meer vriendelijk geprijsde varianten.

Een andere aanbieder waar ik in het verleden e.e.a. gekocht heb is Hifisupply. Er zijn er zoveel. Maar die 2e genoemde is wel een tip wat mij betreft.


Citaat van: erik62 op september 11, 2015, 07:27:43
Dag,

Nou mijn stroomkabelverhaal een einde heeft wil ik als volgende stap mijn stekkerblok gaan upgraden.
Mijn versterker heb ik rechtstreeks op een geaard stopcontact aangesloten doch mijn cd speler en platenspeler zitten op een aparte " stroomdoos"
Deze heb ik voorzien van een belden powercable met een kopps netstekker en intern sterbedraad.
Wie heeft met dit item ervaringen en kan een goede tip geven. Ik lees goede dingen over Kemp, ritall maar ook over een persoon die op marktplaats verkoopt ( mijn hifi? )
Gr.
Erik

Bert5001

Eric ik gebruik zelf een Kemp powerstrip  en ben daar erg tevreden over Icm met een Kemp scheidingstrafo die maakt hij jammer genoeg niet meer .
Eric anders moet je een keer deze kant opkomen om het mee te maken.
Gr Bert

Verstuurd vanaf mijn SM-T520 met Tapatalk


WimPeu

Ik gebruik tegenwoordig een Isol-8 Minisub Axis en die gaf veel rust in de set. Prijzig maar als je de zaken in 1 keer goed wilt doen een aanrader.


http://www.isol-8.co.uk/minisub_wave_axis_mains_conditioner.html
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

erik62

Bedankt voor de reacties.
Ga me inlezen.

Bert, draai net als jij diensten en ik kan enkel in mijn vrije weekend. Ik neem nog contact op.


Mgr.

Erik

Bert5001

Is goed Eric ik wacht rustig af


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

erik62

#132
Dag Bert,

Gaat zeker gebeuren.

Buiten dat ik een ander stekkerblok ga aanschaffen wil ik ook gaan experimenteren met luidspreker kabels. Momenteel speel ik met zilver/koper 6mm .Rattlesnake heten ze geloof ik. Volgens mij zijn ze van inakustik.
Aangezien ik een verbetering heb gekregen door andere powercables wil ik dit ook gaan proberen. Of het iets gaat uithalen weet ik niet. Maar dat dacht ik ook van de powercables.......
Heeft iemand een suggestie?

Mvrgr.

Erik.

xander32

Dag Erik, betreft kabels geeft men vaak aan dat het je houden bij 1 merk voor de gehele bekabeling, synergie brengt. Wellicht iets om mee te nemen in jouw keuze, in jouw zoektocht.  ... zelf heb ik echter een mix van verschillende merken, dat is in de loop de jaren zo ontstaan. Mocht ik er ooit nog weer geld voor over hebben, komt er alles van Cardas (ic's, ls. kabels en digi ic).


Citaat van: erik62 op september 14, 2015, 16:30:30
Dag Bert,

Gaat zeker gebeuren.

Buiten dat ik een ander stekkerblok ga aanschaffen wil ik ook gaan experimenteren met luidspreker kabels. Momenteel speel ik met zilver/koper 6mm .Rattlesnake heten ze geloof ik. Volgens mijnsite ze van inakustik.
Aangezien ik een verbetering heb gekregen door andere powercables wil ik dit ook gaan proberen. Of het iets gaat uithalen wetboek niet. Maar dat dacht ik ook van de powercables.......
Heeft iemand een suggestie?

Mvrgr.

Erik.

erik62

Dag,

Bedankt voor de tip. Hetgeen je neerschrijft heb ik ook al vaker gehoord. Dat zou voor mij betekenen dat ik alles moet gaan vervangen door van de hul. Mijn interlinks zijn echter van accuphase (bruin xlr). Deze ga ik echt niet vervangen daar ik een verschil hoorde met mijn vorige siltechs sq80.
Ik ga me eens verdiepen in de luidsprekerkabels van van den hul .

Gr.
Erik