Mijn huidige blok komt ook van die Erik, MijnHifi, een forumsponsor op het HT-Forum. Het is er eentje van HFT, een Deutsche firma.
Daarvoor had ik er eentje zelf gekocht (lees besteld) over de grens, bij Audioconnexion. en die deed het meer dan prima. Daar tref je in verschillende prijsklassen blokken, welke je vervolgens voor een deel nog weer kan configureren naar eigen behoeftes.
Als je heel veel geld erop stuk wil smijten, kan je bv. ook aankloppen bij Pecockaudio. Die heeft ook blokken van een paar duizend Euris (en meer....), echter ook wel wat meer vriendelijk geprijsde varianten.
Een andere aanbieder waar ik in het verleden e.e.a. gekocht heb is Hifisupply. Er zijn er zoveel. Maar die 2e genoemde is wel een tip wat mij betreft.
Citaat van: erik62 op september 11, 2015, 07:27:43
Dag,
Nou mijn stroomkabelverhaal een einde heeft wil ik als volgende stap mijn stekkerblok gaan upgraden.
Mijn versterker heb ik rechtstreeks op een geaard stopcontact aangesloten doch mijn cd speler en platenspeler zitten op een aparte " stroomdoos"
Deze heb ik voorzien van een belden powercable met een kopps netstekker en intern sterbedraad.
Wie heeft met dit item ervaringen en kan een goede tip geven. Ik lees goede dingen over Kemp, ritall maar ook over een persoon die op marktplaats verkoopt ( mijn hifi? )
Gr.
Erik