Citaat van: renes59 op mei 22, 2013, 14:50:43
Vooral dat logisch nadenken wordt vaak vergeten, wil men vaak ook niet.
Ook zonder beide naast elkaar te horen durf ik wel te zeggen dat er weinig tot geen verschil te horen zal zijn. Is er wel verschil dan is 1 van de 2 een kloot'n speler en misschien wel defect.
Een marketing figuur vindt een nieuw knopje al een geweldige verbetering en dan hebben we het niet over de geluidskwaliteit.
Net als het dreft verhaal , heel mijn leven hoor/zie ik om de paar jaar in de reclame dat dreft is verbeterd , nieuwe formule en nu nog krachtiger en dat je maar 1 theelepel nodig hebt , maar dat was 30 jaar geleden toch ook al dat je maar 1 theelepel nodig hebt .
ik wil zeggen dat apparaten vroeger al erg goed klonken , en ik geloof die van nu nog iets beter .
De verandering tussen s1 s2 s3 is intern zo minimaal is dat dan nog wel hoorbaar ?
En is dat hoorbaar dan ook altijd weer beter ?
Als elk nieuw model beter klinkt als zijn voorganger , en elke zelfde model een opvolger krijgt s1 naar s2 naar s3 en elke keer weer hoorbaar beter klinkt zoals je in recenties leest , dan moeten die eerste cd spelers van vroeger wel erg slecht zijn geweest .