Citaat van: Zoldar op april 10, 2013, 08:18:27
Een sbt vergelijken met een na11? Dat begrijp ik niet.
Er kraait geen haan naar de sa11s3 van 4k. En dat is dezelfde speler met een loopwerk ipv streaming gedeelte.
Wil je een sbt touch met een premium dac met gebalanceerde ouputs kom je uit op een metrum hex van 2.5k. Die na11 gaat in prijs naar beneden en komt dan ook rond de 3 k uit. Dan kun je dus ook dsd streamen.
...begrijpend lezen dan wel interpretatie
.
Ik vraag mij af hoe groot het verschil zal zijn op onze gemiddelde set. Ik denk dat men om met de Na11 een vergelijkbare muziekkwaliteit te behalen, geen gebalanceerde outputs of verkoperd chasis nodig heeft a 4 of 3 mille. Slecht een SBT met een leuk dacje, upgrade voeding en een kabeltje (coax dan wel optisch) en men is voor 1 mille klaar. En dat met een in basis al meer dan vier jaar oud apparaat. En dat die nieuwe dan DSD kan streamen betreft slechts evolutie.
Ik denk dat het met de hedendaagse techniek, met de ontwikkelingen in deze, zeer wel mogelijk zal zijn voor rond de mille a anderhalve mille, er een heel mooi streaming component neer te zetten welke niet/nauwelijks voor de Na11 onder zal doen.
Resume; m.i. is het ding zijn geld niet waard, overpriced
.