Citeer
Marco, misschien moet je maar even naar een ander topic kijken of zo
Ik heb eigenlijk al naar teveel topics gekeken en kan dan alleen maar concluderen dat ik daar vrij weinig mee opschiet .
Maar voordat je het balletje naar mij toe schopt wil ik jou nog wel herinneren aan wat jij zelf zegt ,namelijk...
CiteerInternet "tuner" legt het duidelijk af tegen de ST15... De "ouderwetse" tuner wint het met straatlengtes als het gaat om detaillering en met name ruimtelijkheid
De "ouderwetse tuner" stamt uit het jaar kruik en jijzelf beweerd dat de NA-11S1 het met straatlengtes verliest van een ordinaire tuner .
Wat is de progressie dan?
Daarna zeik je in feite een SA-11Se af .
Citeer- SA versus NA : ... Daar is het allemaal om begonnen! de vraag was : Kan de SA-11S2 in de verkoop ? Helaas wel ja... De NA is net weer wat "frisser", meer detail en heeft net dat sprankeltje meer ruimtelijke werking.
Dus jij beweerd dat een streaming content frisser,meer detail,en net meer sprankeling laat horen dan het origineel .
Ik zal het wel niet helemaal begrijpen
Welke van de twee is dan een brakke machine ? ,ik krijg namelijk de indruk dat ik beide apparaten beter kan mijden als de pest .
Citeer
Ach als je elkaar wat beter leert kennen, weet je elkaars subjectieve oordeel op waarde te schatten. Prima toch, dat de een geen verschillen hoort.
Ik vind het ook prima dat iemand het verschil tussen een aardappel en een ui hoort
Maar wat heb je aan die informatie als het om reproductie van muziek gaat ?